MYSTISK

A N N O N S E L E N K E   J U N K Y A R D

Hvilken posering jeg prøver på her er jaggu ikke godt å si

G E N S E R   S U P E R G A M M E L   F R A   Z A R A

B U K S E   N A – K D

R E G N J A K K E   R A I N S ,    H E R

 (KODEN ANNAIS22 GIR DERE 22% RABATT

PÅ HELE NETTSIDEN BARE I DAG!)

 

Som dere ser er jakken box fresh, hehehe. Jeg kjøpte denne jakken til kjæresten min i bursdagsgave, og etter å sett hvor fin hans var, måtte jeg ha min egen. Jeg hadde egentlig ønsket meg den til jul, men etter en laaaaang regnperiode bestemte jeg meg for at så lenge kunne jeg ikke vente, hahaha. Så jeg var så heldig å få den av Junkyard jippiii, og jeg er så fornøyd! Jeg skal også kjøpe enda en i julegave til noen i familien, høhø. Elsker at den er såppas lang, i tillegg til den nyyydelige beige fargen som jeg har ventet på skal komme tilbake på lager, hehe. Anbefales!

Over til noe annet – hvor fantastisk er ikke disse bildene!? Om jeg skulle sagt det sjæl?? I dag har det vært et helt magisk, typ mystisk lys ute, og om det er på grunn av tåke eller noe støv aner jeg faktisk ikke, haha. La oss håpe tåke!! Ellers har jeg hatt fri fra skolen i dag, og startet dagen med morgenyoga før jeg satte i gang med dagen. Jeg har endelig fått satt i gang med yoga igjen, jeg var jo helt ramm på det fra mars til juli, før det plutselig stoppet. Men nå er jeg på dag to, og forhåpentligvis får jeg de gode rutinene jeg hadde før. Anbefaler alle å prøve det, for meg fungerer det helt tipp toppers for både sinn og kropp. Jeg er akkurat nå på “Yoga With Adrien” sin “Yoga camp”, men om man er heeelt ny til yoga er “30 days of yoga”-seriene hennes helt supre. Nå skal jeg gå meg en tur, ha en fin dag videre

 

5 kommentarer
    1. Utrolig fint lys på bildene, helt enig! Jeg er også veldig fan av YWA, spesielt nå som det blir mye sitting med hjemmeskole.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg