NÅ ER JEG UFYSELIG

Altså. JÆVLIG hyggelig at det blir sommer og sånn, men hvorfor må det skje på EN dag i Norge? Eller Trondheim? Det går liksom fra å være 1 minusgrad til 21 grader på noen timer? Når skal jeg liksom få brukt alle de mellom-vår klærne mine? Hahaha, er det bare meg? Og våren er så fin også, med litt kjølig luft men samtidig at blomstene begynner komme. Fy fanken nå er jeg ufyselig, ass. Egentlig er jeg bare litt gretten over at det skal være så fint vær når jeg må sitte inne. Men èn ting er fanken meg sikkert – du vet det er eksamensperiode når det blir sommervær!

I dag har jeg fått gjort mye – jeg og bestemor har vasket badet, kjøleskapet, støvsugd leiligheten og vasket klær. Herregud så deilig å få gjort det, og ikke minst få lært noen knep fra bestemor. Hva er det med bestemødre? Hvorfor er de så SJUKT snille? Og så sjukt flinke? Elsker bestemor!! ♥ Jeg fikk også lest litt, før det ble lunch med Karoline og Ingrid i sola. Helst skulle jeg sittet der resten av kvelden, men de måtte reise (buhuu!), og jeg måtte på trening. Har dere prøvd å hoppe hoppetau og ta situps med magen full av pizza og øl? Ikke? Nei, ikke gjør det heller for det suger ENDA mer enn å bare trene vanlig

OK helt random her nå, men jeg lurer på noe angående alkoholloven i innlegg som dette for eksempel. Her er det jo bilder av alkohol, og jeg har annonselenker i outfiten under. Er det egentlig ikke lov? Selv om bildene ikke har noen sammenheng med annonselenkene eller outfiten? Akkurat det der skjønner jeg ikke helt så om noen vet, rop ut!!

9 kommentarer
      1. okok skjønner, så dette innlegget er ok? men hadde jeg holdt i et glass vin med en sponset bukse på (med annonselenke under) så hadde det vært ulovlig? eller er det kun om jeg holder i et glass vin i et annonseinnlegg jeg har fått betalt for å skrive om buksen? hahaha skjønner om dette ble litt mye

        1. Nei, innlegget er ikke ok. Du kan ikke kombinere et innlegg med alkoholholdig drikke (eller noe som kan se ut som alkohol) med annonselenker eller annen markedsføring av noe slag 🙂

          1. men Astrid skriver over her: “Skal du reklamere for en bukse kan du for eksempel ikke posere med buksa mens du holder alkohol.” – det er jo ikke tilfellet her? hahha off akkurat dette reglementet syntes jeg er vanskelig ass, må sette meg ned å lese reglene på det igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg