NATTBLOGGING

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hei og god … natt? Jeg innså at det var alt og alt for lenge siden sist her inne, så mens jeg venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig tenkte jeg å stikke innom å si hei. Jeg er egentlig så trøtt at øynene mine så vidt klarer å holde seg oppe, så det skal bli helt fantastisk deilig å legge seg snart!

Om dere følger meg på Instagram vet dere kanskje allerede at jeg bodde på hotell i går natt – jeg sjekket inn for å få gjort unna masse jobb jeg har fremover! Det er så gøy å kunne levere skikkelig fine bilder i fine omgivelser, og jeg elsker faktisk slike dager. Jeg har som sagt tatt massemasse bilder, så tenkte å dele med dere senere – men akkurat nå får dere det lille jeg tok med speilrefleksen. Noen av de i så kornete og dårlig oppløsning at man nesten skulle tro de ble tatt med analogt kamera, haha.

Middagspause med nydelige blåskjell

 

Vi var så heldige å få en omvisning av hotellet også, som er nyoppusset og virkelig _helt_fantastisk fint. Det var Britannia Hotel jeg bodde på! Her ser man jo ikke så mye, men man ser litt på bildene jeg har tatt <3

 

V E S T   N A – K D

S K I N N B U K S E   N E L L Y ,    H E R

S K O   N E L L Y ,    H E R

 

Tenkte jeg skulle komme med en liten anbefaling på kveldinga og – denne skinnbuksen må være noe av det mest flatterende jeg eier, haha! Den har noe “shaping”-form, som gjør at den sitter som et skudd. Nå er jo disse bildene så mørke at man skulle tro de var tatt på mørke natta, men man ser de bedre inne på Nelly, haha.

Nå høres det ut som vaskemaskina er ferdig her, så da skal jeg begynne å ta kvelden. God natt alle sammen, og god helg!

7 kommentarer

Siste innlegg