NATTESHOPPING MED 20%

A N N O N S E L E N K E R   R O Y A L   D E S I G N

1 .    H E R    2 .    H E  R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R   

8 .    H E R    9 .    H E R 1 0 .    H E R    1 1 .    H E R     1 2 .    H E R     1 3 .    H E R   

1 4 .    H E R      1 5 .    H E R      1 6 .    H E R      1 7 .    H E R    1 8 .    H E R

 

Haha, enda en natteoppdatering fra meg gitt! Jeg skriver for å tipse om at Royal Design har 20% off på hele nettsiden sin! Jeg satt meg ned for å lage en kollasj, noe som er like farlig hver gang da det er så sinnsykt mye fint. Tenkte å benytte anledningen til å kjøpe litt utemøbler ++ kjøkkenservise! Hvis dere vil ha tips til enda mer fine ting kan dere se kollasjen jeg lagde tidligere i april her. Uansett, tilbudet gjelder absolutt alt på nettsiden bortsett fra Mateus, Vipp og Secto. Den varer bare til i morgen (mandag), så kan være lurt å være kjapp 

2 kommentarer
    1. Tror du at du får til en rabattkode i typ juli? Skal kanskje flytte til Trondheim for å studere til høsten, og det hadde vært supert med rabattkode da! Tør liksom ikke kjøpe noe før jeg vet om jeg kommer inn eller ei, hehe, og de har så sykt mye fint på siden. Blir så inspirert av deg og leiligheten din <3

      1. det kan jeg dessverre ikke love 🙁 Royal Design har typ aaaaldri rabattkoder, så det er ganske “skjeldent” 🙁 <3 tusen takk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg