NEGATIV OPPDATERING

Advarsel: her kommer en _skikkelig_ negativ oppdatering fra meg med veeeery low energy hahaha. Jeg er så demotivert i dag! Det er som at hjernen min har logget av og tar ingenting inn, husker ingenting, klarer ikke å tenke logisk eller tenke i system. Så at jeg har sittet med skole hele dagen er jaggu et under. Det har dog vært sikkert 5 matpauser og tilsvarende mange gråtepauser (om ikke fler). Jeg krysser alt jeg har for at dagen i morgen blir bedre, og at hodet mitt spiller litt mer på lag.

Nå har jeg akkurat trent og gjort litt yoga her hjemme. Det hjelper litt på frustrasjonen! Jeg har også bestemt meg for å call it a day for i dag med matte, og heller lage litt red curry med kjæresten til seeeen middag. Det blir bra nå kjenner jeg!

S H O R T S   N E L L Y ,    H E R

G E N S E R   N E L L Y ,    H E R

Noen spurte om settet mitt på Instagram – her er linker! Ser det meste er utsolgt men legger til link uansett, regner med det kommer inn igjen veldig snart!

 

6 kommentarer

Siste innlegg