NEGATIVE TANKER

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Her kommer en aldri så liten stusselig update fra meg, haha. Og det har en dobbelbetydning – for både dette blogginnlegget og meg er litt stusselig. I dag skulle jeg kjøre en rask tur innom skolen for å printe ut noen ark, men jeg fant kjapt ut at jeg har rotet bort bilnøklene mine. Så da ble det en fresk gåtur i regnet, men helt ærlig har jeg godt av å komme meg litt ut, så jeg ikke blir sittende inne hele dagen. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg sliter litt med veldig negative tanker om dagen, og blir sittende å tenke at jeg ikke kommer til å få til en dritt, at jeg er dårlig og ikke flink til noen som helst ting. Sånne tanker er veldig lett å få (i hvert fall for meg) når jeg isolerer meg inne, og skal prestere på eksamen når jeg egentlig ikke har overskudd til det. Men heldigvis vet jeg jo en plass inne i meg at jeg egentlig er kjempeflink på mye og at det bare er i perioder, så da er det bare å klamre seg fast til det mens man samtidig prøver å få gjort noe, haha. Er det noen som kjenner seg igjen?

Dette er bilder fra i dag – med filter som gjør at jeg ser superfresh og brun ut, haha! Det gjør jeg ikke – mer som et spøkelse, haha. Jeg tenkte å vise dere de nye vinterskoene mine som jeg kjøpte i Bergen på en skobutikk der. De er fra Tretorn og ligner litt på Uggs, bare at de er mye smalere i formen (JIPPI!) og er 100% vanntette. Liker de super duuuper godt til nå og kan absolutt anbefale de! Aner ikke hvor de selges dessverre, men ja merket er Tretorn!

Ellers ser dere kanskje noe annet nytt…. Jeg har kjøpt meg ny vinterjakke. Herregud jeg må faktisk innrømme at jeg skjemmes litt, da jeg helt klart har nok vinterjakker. Men jeg klarte ikke dy meg, og da jeg fant en rabattkode den gjaldt på og jeg hadde en litt downer dag slo jeg til. Og den er virkelig suuuperfin på, men nå skal jeg si meg fornøyd med vinterjakke-samlingen (og vel så det… off). Jeg kjøpte den her og ser den er på black-friday rabatten til Nelly nå, men om man bruker koden BW25 får dere 5% ekstra rabatt (830,-) på den om noen skulle være interessert <3

14 kommentarer
    1. Åh jeg kjenner meg så godt igjen i de følelsene under eksamen.. Men jeg heier masse på deg Anna og sender deg gode vibes❤️ Du virker som en helt herliig person og jeg digger deg skikkelig, dette klarer du!!

      1. søte søte du, så fin og koselig kommentar! jeg heier masse på deg også, vi må bare komme oss igjennom denne perioden så er det feeeerie og bare good vibes (forhåpentligvis haha) <3 <3!!!

    2. kjenner meg så syyykt godt igjen i det du skriver, gjør akkurat det samme selv… så du er ikke den eneste som sliter med sånne tanker under eksamensperioden!<3 bare husk at du er kjempeflink og at alt går bra til slutt<3<3 masse lykke til, du er råå

      1. off det er “bra” vi er flere så man ikke graver seg helt ned haha! du og må huske det, vi er jo egentlig superflinke alle sammen!!! <3 <3 <3 masse masse lykke til du og flinkis!!

    3. Kjenner meg veldig igjen i det med negative tanker. Spesielt i eksamensperioden, som du sier. Det som hjelper for min del er løping eller yoga. Eller så gjør jeg som deg og går en tur og får litt frisk luft. Lykke til med eksamen, dette klarer du <3

      1. åå yoga!!! herregud det er faktisk et supert tips, brukte det selv i eksamensperioden i fjor. skal melde meg på ASAP faktisk, takk for påminnelsen, hehe <3 tusen takk, masse lykke til du og!!! <3

    4. Jeg er på mitt fjerde år som student og kjenner meg veldig igjen i tankesettet ditt her… Så i år prøver jeg noe nytt, for jeg har brukt å tenke fuck alt dette frem til rett før eksamen og DA sier jeg “gjør ditt beste, og det er bra nok”. I år prøver jeg altså å si det til meg selv hver gang jeg blir negativ angående skolearbeidet. Funker så langt! Ønsker deg masse lykke til, we got this!

      1. ja det DER skal jeg og bli flinkere til. si til meg selv fine ting så hjernen forhåpentligvis hører på haha!!! we got this ja <3 <3 !! lykke til!<3

    5. haha, ja, det der skjer hvert år. har du tenkt på at skolen tar fra oss de TO BESTE månedene i året med å prakke på oss eksamener???? og haha, de skoa så mæd chill ut – cherox for voksne???

      1. hahah det er jaggu sant det, men så går vi der jo frivillig og haha :(((( og JA de er helt fantastiske !!! på ekte barnesko for voksne hahaha

    6. Tusen takk for tipset om skoene! Bestilte meg dem forrige uke, og de er virkelig helt fantastiske! Perfekte nå som det er så kjipt vær ute <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg