NELLY FONDAZIONE

A N N O N S E   N E L L Y

Beklager så mye mitt bloggfravær denne helgen, men jeg valgte å ta det heeelt lugnt med oppdateringen da jeg var i Stockholm med Nelly hele helgen. Dere har vel fått med dere at Nelly har blitt 15 år, og inviterte til en stor fest for å feire det. Vi var vel rundt 200stk til sammen, med deilig musikk og drikke hele dagen. Jeg reiste på fredag, noe som var veldig deilig – å ha hele helgen i Stockholm uten å stresse frem og tilbake samme dag/dagen etter. Som dere vet lider jeg jo av enorm fullsjuk-het, så da er det ekstra digg å ha litt tid på å komme seg på, haha. Vi dro ut begge dagene faktisk, så ei skikkelig partyhelg på denne damen!

Jeg har jo egentlig massevis å fortelle, men akkurat nå driver jeg og sjonglerer veldig. Jeg skal på et møte straks for å intervjue en bedrift til en eksamensoppgave, samtidig som jeg må pakke ut av Stockholms-kofferten, og bli ferdig med å pakke en aldri så liten Spania-koffert, da jeg reiser i natt. I tillegg skal jeg få skvist inn to-timers bokseøkt OG dra ut å feire kjæresten sin bursdag – hallais jeg er glad klokken bare er 13.00 enda. Så derfor tenkte jeg å starte med å dele noen bilder fra helgen, også deler jeg mobilbilder + mer i morgen. Ha en fin mandag alle sammen!

B I L D E R   T A T T   A V   R A S M U S   L I N D A H L

10 kommentarer
    1. Ikke glem de morsomme historiene fra Nellyfesten før podding. Det er så gøy når dere forteller! Gleder meg haha

      1. haha godt spørsmål – jeg prøver å ikke drikke så mye, dra hjem når jeg kjenner behovet, spise før jeg legger meg, drikke masse vann – så går det ofte bedre dagen etterpå. er ikke alltid jeg blir like dårlig heldigvis!!

    2. Hei <3 Kanskje bare jeg som er noob men hvordan får du til å legge ut to bilder på samme story? Må man lage collage først? Hadde satt såå pris på svar!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg