NERVØS

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T ,   B Y M A L I N A ,   L I N D E X ,   H O M E R O O M ,   S O P H I E   B Y   S O P H I E ,   F I L I P P A   K ,   F L A T T E R E D ,   T R I W A ,   P E A K

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .    H E R    1 1 .    H E R 

1 2 .    H E R    1 3 .    H E R    1 4 .    H E R    1 5 .    H E R    1 6 .    H E R    1 7 .    H E R    1 8 .    H E R    1 9 .    H E R    2 0 .    H E R  

 

Hei fra forelesning! I dag er en supertravel dag for meg fra morgen til kveld, så dette blir den eneste oppdateringen jeg får til. Men håper dere syntes det er bedre enn ingenting, haha! Som jeg så vidt nevnte skal jeg holde et foredrag i dag, og skal jeg være ærlig holder jeg på å skiiite meg ut fordi jeg er så nervøs. Jeg har aldri gjort noe slikt før, så det blir veldig spennende. Jeg kjenner jeg har veldig godt av det tho, jeg må bli mye flinkere til å gå ut av min egen komfortsone!

I går hadde jeg en god runde på internett, og fant så mye fint! Jeg har funnet ut at jeg er inne i en skikkelig “periode” nå, hvor jeg kun går i sort. Sorte jeans, sorte boots, sorte gensre – og når jeg skal pynte meg er det jaggu også helsort. Jeg kjenner jeg blir veldig motivert til å kle meg litt mer fargerikt nå som sola begynner å titte frem, og som dere kanskje ser er det mye rosa, beige, pastell og mer feminine linjer som er on my mind. Så pent!!! Må dere alle ha en fin torsdag videre, snart helg! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg