NEW BABY

ANNONSELENKE SIF JAKOBS

RING SIF JAKOBS JEWELERRY, HER

Hei og god torsdag alle mine fine folk som enda er her inne og sjekker av og til!!! Det gjør meg så glad av å tenke på, for jeg _elsker_ blogg og min *not so* hemmelige drøm er at blogging skal bli trendy igjen. Med moten som er nå så er det jo egentlig full circle om blogging blir på moten igjen, very chic hahaha

Anyways!!! I går kom et bud på døren med en ring jeg har gledet meg sååånnnn til å få. Jeg mener: SE da!? En knute med diamanter, i den niceste kvaliteten. I kveld skal jeg ut å spise med Erica og gleder meg til å bruke den

 

HA EN FIN TORSDAG

2 kommentarer
    1. Kommer aldri til å slutte å lese bloggen din!! ELSKER at fortsatt blogger <3 hilsen fan since day 1

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg