NEW IN: DIVERSE!

AN N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y

L U N A   F O F O  F I N N E R   D E R E   H E R

I give to you – influencer som blir påvirket av andre influencere! Hahaha, jeg kan ikke være den eneste som har sett dette verktøyet over hele internettet? Jeg har en slik fra Foreo fra før, men den vibrerer “bare”, og brukes da på huden når man skal rense/ha maske på ansiktet (ser at det kan se ut som noe annet, hahaha). Men denne har faktisk ganske imponerende teknologi i seg, og bak er det to sensorer man legger mot huden, hvor den da måler kvaliteten på huden din, “alderen” på huden din og gir deg en tilpasset hudrutine. Jeg ble SUPERpåvirket av alle som reklamerte for den, og jeg fikk lyst på den bare for å vite alderen på huden min, haha. Den var 24 år, altså like gammel som meg. Jeg har bare prøvd den èn gang nå, og kjøpte ikke med noen masker – noe jeg tenkte jeg skulle gjøre! Men enn så lenge liker jeg den, er veldig imponert over hvor bra bluetoothen samspiller med iPhonen, og generelt teknologien bak.

T R A N S P A R E N T   H E E L S   F I N N E R   D E R E    H E R

Nelly har kommet med en ny versjon av noen av mine favoritt-heels! Jeg har jo akkurat disse fra før bare med litt tykkere hæl, og eeelsker de. De er de mest behagelige hælene jeg har faktisk, og de enkleste å gå i. Disse er akkurat like lette å gå i, men på den ene “haspen” fikk jeg litt gnagsår, så kan hende man bør ha med gnagsårplaster i vesken de 1-2 første gangene man bruker de. Jeg har mine i 37 og de er litt små i størrelsen, men de passer akkurat til meg (er en 37 til vanlig også).

 

S A M S Ø E   L U E N   F I N N E R   D E R E    H E R

Endelig har jeg skaffet meg en skikkelig lue igjen! Jeg hadde en helt nydelig en fra FSSW for noen år siden som jeg mistet, og etter det har jeg ikke funnet noen jeg liker like godt. Før nå!! Elsker at den sitter tight, men samtidig går litt “ut” fra hodet. 

C A L A   J A D E   B E L T E   F I N N E R   D E R E    H E R

Dere må jo begynne å bli leie av dette beltet, så mye som jeg har snakket om det, haha. Endeliiiig har jeg fått tak i et nytt et <3 Dere skulle seriøst sett meg i Amsterdam, jeg gikk rundt på plasser jeg hadde vært, så i gatene +++ etter dette bildet hahaha. Men helt ærlig: hvor FANKERN jeg mistet det aner jeg ikke (Jeg tok det av meg på nyttårsaften på restauranten vi var på fordi jeg hadde så SJUKT food-baby, trodde jeg la det i veska men hell nah tydeligvis ikke??)

 

C A L V I N   K L E I N   3 – P A C K   F I N N E R   D E R E   H E R 

Også noen nye truser, haha. Kanskje ikke det mest interessante å vise her, men syntes de var så fine og enkle så why not <3

F L I R T Y   P U M P   F I N N E R   D E R E    H E R

Enda et par nye heels! Likte veldig godt snittet på disse, at de går “inn” på innsiden, gir en liten “designer shoe”-vibe. Jeg pleier egentlig ikke å være så god til å gå slike hæler siden de ikke har ankelstropp, men disse satt faktisk som et skudd og var veldig enkle å gå i, så veldig fornøyd med disse. Men ja, disse er også litt små i størrelsen (har 37 i disse også), men det kan hende er meningen så de skal sitte skikkelig

 

S E A S H E L L   A R M B Å N D E T   F I N N E R   D E R E    H E R  

 S E A S H E L L   C H O K E R E N   F I N N E R   D E R E    H E R

Jeg skulle faktisk egentlig til Afrika neste måned, så da hadde jo disse vært perfekt. Turen ble ikke noe av, så da må jeg nok vente litt med å få brukt de, men guri de skal bli bra lekre mot brun hud <3 

 

6 kommentarer
      1. hva tenker du på når du sier størrelsen? tykkelsen eller lengden? jeg anbefaler i hvert fall tykkelsen på det jeg har, elsker det! også har jeg det ekstra langt, så jeg kan “knyte det” <3

        1. Jeg var kanskje litt upresis ja 😅 tenkte på lengden, men fikk svaret jeg ville ha 🙏 tusen takk <3

    1. Jeg var kanskje litt upresis ja 😅 tenkte på lengden, men fikk svaret jeg ville ha 🙏 tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg