NEW IN: M. RABATTKODER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D ,   J U N K Y A R D

Hei og god onsdag, håper dagen deres er fin! Jeg tenkte faktisk å ha en liten “new in” i dag. Jeg har jo egentlig sluttet litt med det, men jeg har fått en rabattkode fra Nelly som gjelder i 48 timer, så da tenkte jeg det var en god dag å vise innkjøp på også! Jeg vet ni-hundre-tusen andre influencers også har hatt rabattkoder i det siste, men men, haha. Hvis noen skulle være interessert er den i hvert fall gyldig fra i dag og ut 31.januar ♥ Noen av plaggene er helt nye, og noen av plaggene fikk jeg i nov/des. Om dere lurer på noe angående størrelser/passformer er det bare å spørre i kommentarfeltet, så skal jeg svare!

 

R A B A T T K O D E N   F I N N E R   D E R E   N E D E R S T   I   I N N L E G G E T

H O O D I E   H E R

 

H O O D I E   H E R

 

Dette har offisielt blitt min favoritt-hoodie, da jeg har den i … 5 ulike farger. Mange av hettegenserne mine begynte å bli ganske utvasket, så da bestemte jeg meg for å bytte de ut, og da med denne varianten. Den er veldig myk inni og holder seg nokså myk over flere vasker, noe jeg liker godt! Jeg har de i ulike størrelser – den blå er i S, og den hvite er i M.

 

J A K K E    H E R

S H O R T S    H E R

 

Over til dette settet, som for mange (inkludert mamma) kanskje syntes er litt spesi?? Haha det er faktisk shorts og jakke i refleks-stoff, så det funker like bra å ta seg en joggetur i som å ha på byen. Jeg falt veldig for passformen på jakken og shortsen sammen, og med en hvit cropped tshirt under tror jeg det blir superkult!

 

B E L T E    H E R

K J O L E    H E R

 

Haalllooo favoritt! Dette beltet + det under er jeg så forelsket i! Med en oversized blazerkjole eller med en blazer + sorte bukser – sååå kult! Gleder meg til å bruke begge to hihih

 

B E L T E    H E R

 

Litt samme greia, bare med gulldetaljer! Den er såå kul, hahaha. Men en FYI: jeg får akkurat ikke plass til min iPhone 8 plus, jeg får den kanskje nedi uten deksel tho. Så for min del må det bli lipliners og leppestifter beltet brukes til! Men om man har en litt mindre mobil er det jo helt genialt for eksempel på byen, så har man heeelt kontroll på hvor mobilen er hele tiden!

 

G E N S E R    H E R

B U K S E    H E R

 

Så til en annen favoritt: denne toppen! Sitter som et skudd, og gleder meg til å bruke den til noen kule skinnbukser. Buksene jeg har på bildet er de samme jeg blogget om i går <3

 

K J O L E    H E R

 

En annen litt snedig kjole, men som jeg syntes var sååå cute! Like fin med armene oppe som på skuldrene. Den finnes i sort også, den finner dere her!

 

K J O L E    H E R

 

Så til en annen nydelig liten sak, som jeg egentlig bestilte til julebordsesongen, men aldri fikk brukt! Jeg har sett denne på mange andre, men aldri trodd den kom til å bli noe fin på meg – men jeg er så fornøyd! Den er dog litt kort så jeg gikk opp en størrelse i denne. Sitter veldig flatterende ellers vil jeg si, og gleder meg til å bruke den!

 

S E T T    H E R 

 

Et kosesett i veldig deilig stoff! Jeg trodde dette skulle være i samme stoff som de andre kose-settene jeg har fra Nelly, men dette var faktisk ganske mye mykere! Finnes også i beige her.

 

K J O L E    H E R

 

Denne har jeg også hatt en stund, men det er liksom litt vanskelig å få brukt/vist frem nye kjoler på denne årstiden, høhø. Fargen er ikke som på bildet her, men som inne på nettsiden – i en nyyyyydelig grønnfarge. På Junkyard får dere 15% på  kjøp over 500,- med koden ANNAIS15, og den koden varer ut 9. februar ♥

 

K J O L E    H E R

 

Enda en kjole, haha. Jeg + kjoler = ekte obsession, haha. Denne er fra Amalie Snøløs sin kolleksjon sammen med NA-KD, og denne sitter som et skudd! Perfekt lengde, innsnitt i midjen og “løshet” rundt brystet. Veldig veldig fornøyd med denne!

 

J AK K E    H E R

B U K S  E    H E R

 

HALLO dress!! Endelig kom dressjakken inn i rødt igjen, buksen viste jeg dere jo tidligere. Dressen er mye sterkere rød i fargen enn på bildene her, og ser virkelig super bad ass ut. Gleder meg sånn til å bruke denne!!

 

 

EDWIN25

G I R   D E R E   2 5 %   P Å  

A L L E   N L Y   B R A N D S

 

Jeg lagde en liten kollasj med andre fine nyheter, så skal jeg ikke mase mer om denne koden, haha. Jeg vil også tipse om at den lysegrønne vinyljakken jeg fikk MYE spørsmål om i fjor vår har kommet inn igjen endelig, det er nummer 3! Den har også kommet i sort, som er nummer 12 <3

 

H A P P Y   S H O P P I N G !

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

9 kommentarer

Siste innlegg