NEW YEAR NEW ME BULLSHIT

Hei fra Amsterdam! Uff og uff, var ikke like lett å “oppdatere masse og bra” på denne turen, haha. Vi er 11 stk som reiser sammen og det skjer noe hele tiden, og så må det jo sies at jeg har vært litt i feriemodus også. Men jeg har tatt masse bilder, jeg har bare ikke fått logget meg inn her enda! Jeg VET det er 1. januar i dag (godt nyttår!!!!) og jeg egentlig burde ha et innlegg om gårsdagen + litt “new year new me”-bullshit, men det sparer jeg til i morgen. Speaking of 1 januar og “new me”, det er så sjukt sprøtt hvordan vi alle er så opptatt av overgangen til et nytt år, løfter til seg selv og endringer – så starter man jaggu året med RIKSfyllesjukan, nerver og kanskje en liten fylleangst også. En likhet alle mennesker i verden deler ass – vi later som 1. januar ikke er en del av det nye året, hahaha.

Her er noen bilder fra forrigårs, da det var shopping og god mat på agendaen! Selv reiser jeg med håndbagasje og kjenner ikke behovet for shopping om dagen, men et par knallrosa sokker med nudler på fikk jeg meg i gave av kjæresten. 

5 kommentarer
    1. Så gøy å se at du er i Amsterdam! Drar dit selv om et par uker, og lurte på om du kunne ha skrevet et innlegg om plasser som er verdt å besøke, shopping osv? Hadde vært supernais:*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg