NOE JEG ALDRI HAR GJORT FØR

A N N O N S E L E N K E R   M O N K I ,   N E L L Y 

 

 

G E N S E R  M O N K I ,  H E R 

J E A N S  M O N K I ,  H E R

S K O    H E R  

 

Har dere sett noen som er mer klar for pride, eller? Hehe, ja det har vel kanskje de fleste… Jeg fikk fullstendig overtenning da jeg så denne genseren – så cute, og ikke minst så passende for pride. Nå har jeg jo brukt den allerede da, men hver dag er jo en pride!!! Nå ser det ut som jeg kaaanskje har dobbelbooket meg på selve dagen, da det er duket for svæært bloggevent på samme dag, så vi får se hva det blir til. OK det var dagens informasjon om ting dere ikke har hverken lurt på eller spurt om

Jeg sitter på kjøkkenbordet hjemme hos mamma og pappa og blogger, for her lå jeg over i natt! I går var det duket for den ukentlige fredagstacoen, kosin med fammen og vi begynte på den nye norske serien Beforeigners. Har noen sett den? Likte det jeg så til nå, men kan noen fortelle meg om det blir skummelt??? For det gidder jeg faktisk ikke at the moment hahaha

Nå skal vi spise frokost, før det blir bytur hvor jeg skal gjøre noe jeg ALDRI har gjort før… Jeg er sååå spent og litt nervøs faktisk, haha….. Kan noe gjette hva jeg skal gjøre?

3 kommentarer
    1. Veldig fint antrekk, jeg tror faktisk at jeg skal kjøpe det samme! Perfekte bilder og veldig urban og fin bakgrunn! Jeg ble forelsket i bildene, veldig flink fotograf!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg