NOE NYTT JEG HAR BEGYNT MED

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   G I N A T R I C O T

 

 

 

S K J O R T E    H E R  

 H O O D I E    H E R  

 T I G H T S    H E R  

 S K O   U T S O L G T ,   

 N E S T E N   L I K   M O D E L L ,    H E R 

C A P   G A M M E L   F R A   T O P   S H O P

 

Bilder fra i dag!!! Eller IKKE, for guri det er så langt i fra blå himmel og sol i dag som det er mulig å få det. Hele leiligheten rives i vinden, og på vinduene slår det en blanding av regn og haggel. Noe som egentlig er litt deilig, for i dag skal jeg ….. bare sitte inne!!! Tro det eller ei!!! Noe helt nytt jeg har begynt med!!!! Haha, herlighet. Som jeg ofte minner meg selv på når jeg blir litt lei – det kunne vært 20 grader og sommer ute nå, og da hadde det vært litt vanskeligere å sitte inne hele dagen. Bildene over var fra da jeg hadde min første tur ut since forever på torsdag, som var superdigg!

Nå skal jeg sjenke meg enda en kopp kaffe, og sette i gang med skole. I dag er det både online forelesning og litt annet skolearbeid jeg må få gjort ferdig, så da er det bare å sette i gang. Håper alle får en fin tirsdag ♥

4 kommentarer
    1. Hei, hvilken størrelse har du i den der grå hettegenseren? Er like høy som deg så du er min ultimate referanse haha

      Ha en fortsatt fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg