NOEN BILDER FRA JULAFTEN

Hei alle sammen, håper det går fint med dere og at dere hadde en fin dag i går, om man feirer jul eller ei. Jeg hadde en fin julaften med deiiilig pinnekjøtt, faktisk så deilig at kjolen min raknet før gaveåpningen. Yes, hele glidelåsen på baksiden fra topp til slutt raknet, hahaha. Etter å ha blitt “voksen” har jo det å sitte leeeenge å spise julemiddag blitt min klare favoritt, med god drikke ved siden av. Åpenbart noen som koste seg i går, haha. Heldigvis skal jeg lage pinnekjøtt igjen i overimorgen, så det er ikke siste gang jeg lager det for året. Ooookei da ble det veldig mye snakk om pinnekjøtt her, men føler det er litt kjedelig å høre om andre sin julaften hahaha!!! Så her kommer heller noen bilder

Det eneste bildet av meg i går, tatt av en person som er litt nærmere bakken enn meg selv som dere kanskje ser haha

Julefrokost (funfact: jeg hater marsmellows)

Et nydelig syn

 

Vi har ikke ribbe og pinnekjøtt på julaften altså, haha. Men tok dette på lille julaften og syntes det var så tilfredsstillende å se på, så jeg slengte det med her heller. Jeg har aldri laget ribbe før, men neste år vil jeg prøve meg!! Søsteren min lager en nydelig versjon som er litt asiatisk-inspirert, mmmmm

H Å P E R   A L L E    F Å R   E N   F I N   J U L   V I D E R E   ♥ 

 

5 kommentarer

Siste innlegg