NOEN DAGER Å HUSKE

A N N O N S E   N E L L Y

 

G E N S E R   A I M N ,    H E R

T I G H T S   A I M N ,    H E R

H O O D I E   N E L L Y ,    H E R

S O L B R I L L E R   C E L I N E 

S K O   N E W   B A L A N C E

 

Et aldri så lite bildedryss fra de siste dagene. Når solen tittet frem måtte jeg nyte det så godt jeg kunne – med å sitte ute i solen å skrive på eksamen i noen timer, før det ble andre aktiviteter som for eksempel turgåing med familien. Selv om morroa bare varte i tre dager kjenner jeg at jeg er skikkelig takknemlig for de dagene med sol og kos, og at jeg trengte det skikkelig. Så nå er det bare å glede seg til neste gang vi får fint vær, haha.

Nå er det full fokus på eksamensskriving her, og jeg har kjøpt inn masse gode rådvarer så jeg kan lage meg goooode lunsjer og middager, og kose meg med både tilbredningen og maten. Nå er det tilbake til å finne på koselige ting inne igjen for en stund, haha. I dag står skinkebffsandwich med eple og sellerisalat på menyen (denne oppskriften), så forhåpentligvis blir det suksess!! Håper dere har det fint

PS: Så akkurat at de sorte bootsene jeg kjøpte for litt siden er inne igjen, de ble revet vekk sist haha!! Dere finner de her

8 kommentarer
    1. Så herlig med finvær<3
      Du ville ha oppdatering på når klærne fra NA-KD kom i posten. Er nå en liten uke siden jeg fikk de, og har praktisk talt bodd i den oversized-genseren! Så fantastisk god<3 kunne helt sikkert hatt den en strls mindre, men den passer fint. Brukte den rosa denim-skjorta den ene dagen med sol her i nord, og jeg følte meg så fresh! Eeeelsker den. I tillegg kjøpte jeg den ribbestrikkede toppen i begge fargene og de passet perfekt i strls. <3 Så gøy med litt nytt i en ellers kanskje kjedelig og repetitiv hverdag.

      1. ååååå takk for update!!! så GØY å høre at alt passet, og at du ble fornøyd – det gjør meg rørt og glad, ass <3 (og ja, jeg har også bodd i oversized collegegenserene mine hahaha de er så jeskla gode (og fine)). takk fine <3

    2. så koselig innlegg!! <3 tips til innlegg: dine beste tips for å holde på konsentrasjonen og livsgleden i "disse dager" for oss som sitter inne og leser hahah <3 har fått den hvite denim kjolen fra kolleksjonen din i posten og herregud jeg gleder meg til sol og sommer og verandavors med denne kjolen på, for den satt som et skudd!! den er SÅ fin og flatterende i cant deal

      1. tusen takk, hyggelig å høre at du likte det <3 <3 og takk for tipset! jeg må tenke meg om om jeg faktisk har noen skikkelig gode tips der, og om jeg kommer på noe skal jeg lage et innlegg på det hihi

        og FY søren – "sol sommer og verandavors" saaatan det ga meg typ frysninger hahaha, jeg og gleder meg sånn til det!!! er den ikke utrolig flatterende ja??? jeg gleder meg sånn til å få brukt mine i både blå og hvit ELSKER de hahah <3 <3 tusen takk for koselig kommentar søte du

    3. En drøm å skrive master i den grå oversized-genseren fra kolleksjonen din. Godt å ha en god genser til siste innspurt av masteren <3

      1. ja er den ikke FANTASTISK!? så koselig å høre at du liker den, og ikke minst at den hjelper på litt på siste innspurt. du er SUPERflink, stå på videre! <3 klem (fra meg som også sitter i den grå oversized genseren akkurat når jeg skriver denne kommentaren hahaha)

    4. haha jeg elsker at vi trøndere setter sånn pris på finværet, sier oss fornøyd og “ser fram til neste gang” når det er over. Men det gjør virkelig godt for sjela!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg