NORGE I SYDENVERSJON

A N N O N S E L E N K E   N A – K D

  

 

S K J Ø R T E T   F I N N E R   D E R E   H E R  

 

Noen bilder fra gårsdagen, da vi var på nydelig restaurant som het Bonaca. Der spiste jeg en innertier av en trøffelpasta – god daaaamn. Om noen tilfeldigvis tar turen til Kotor i Montenegro anbefaler jeg å prøve det ut! Haha, er liksom litt rart å komme med reisetips hit føler jeg, det er jo en relativt ukjent plass enda, så de fleste finner det vel minimalt interessant. Er liksom ikke det samme som å anbefale en restaurant på Mallorca. Men jeg tror Kotor kommer til å bli suuuuperpopulært etter hvert, da det er en skikkelig perle. Det som er kult med å dra dit nå er at siden de ikke er så “turistifisert” enda, er feks. kirker, malerier + mange andre skatter ofte ikke sikret med glass osv, det bare henger ute og man kan gå helt nært, ta og se nøye på det meste. Da vi gikk opp de lange trappene til St. Ivans slott var det for eksempel ingen områder som var forbudte, og heller ingen sikringer. Det føles jo veldig ekte da, men akkurat det var også litt skummelt da det var sjukt bratt, haha. Men kult å ha opplevd det, sånne ting tipper jeg blir en endring på når/om det blir et mer populært reisemål. Det er heller ikke så mye folk, og det er ikke køer rundt attraksjoner osv som det ofte er i eksempelvis Roma. Helt nydelig spør du meg, og anbefaler absolutt å besøke Montenegro og Kotor – et av de fineste og spesielle reisemålene jeg har vært på <3 Minner veldig om Norge med fjellene og fjordene, men bare syden-versjonen, haha!

4 kommentarer
    1. Får såå lyst til å dra dit, så får håpe at man får ræva i gir, så man faktisk kan følge tipsene dine<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg