NU JÄVLAR

ANNONSELENKE ROYALDESIGN

Dere som følger meg på Instagram så kanskje at jeg fikk en pakke på døra i går som jeg akkurat hadde bestilt, og jeg FLØY seriøst i taket da jeg fikk den allerede i går. Jeg hadde nemlig trodd jeg måtte styre med å holde pakkene lengre på postkontoret og ikke fikk de før jeg var hjemme igjen fra ferie, så det var supernice!! Og det som var enda nicere var det som var inni!

For NUUUU jævlar, nu!! Nå blir det kaffe på annaisen. Jeg er jo en sucker etter iskaffe så det går jo stort sett i det her i heimen. Vi har også hatt en kaffetrakter men kjæresten var litt uheldig og knuste kolben, så deeeen er jo ganske ubrukelig haha. Siden jeg flyttet hjemmefra har jeg ønsket meg en espressomaskin, og ikke hvilken som helst. Jeg eeeelsker jo både kvaliteten og estetikken til Smeg, og kjøpte meg jo blant annet en vannkoker der for noen år siden i hvitt, og etter det har espressomaskin vært neste på ønskelisten. Og i går kom den på døren og bare SE HER!!!

KAFFETRAKTER SMEG, HER

VANNKOKER SMEG, HER

Se så fin den er på kjøkkenbenken sammen med broren sin !!! Hehee. Akkurat nå er den på 21% så der kan man altså spare nesten en tusenlapp, og ser vannkokeren også er på 25% atm så det er jo supernice. Så nå kan jeg endelig servere noe annet enn Tine iskaffe til gjester når de er på besøk (selv om det er vb kaffe hehe). Det er også en liten melkeskummer på siden, så den har alt i en noe som jeg syntes er superkjekt!

Akkurat nå sitter jeg faktisk på toget med broren min, vi skal nordover til Brønnøysund på en liten helgetur! Så det blir veldig koselig. Ha en fiiin torsdag videre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg