NY HOBBY?

Det er lenge siden jeg har hatt det problemet jeg sitter med nå, sikkert … 5 år? Å måtte streve for å komme på noe å blogge om, haha. Det er nok stort sett fordi jeg ikke har min egen mac – hadde jeg hatt den kunne jeg laget fine kollasjer eller gøyale throwbacks, men det blir litt vanskelig. Heldigvis får jeg tilbake min egen i morgen (sies det), og vi får virkelig håpe den kommer i morgen, da jeg reiser bort på tirsdag, haha.

Jeg hadde jo besøk i går, og vi lagde hjemmelaget calzone som var superdigg! Etter middagen tikket det inn en melding fra venna som lurte på om vi ville bli med å spille noe “shuffleboard”-ish, så plutselig satt vi på brun pub og hadde spillkveld. Det var SÅ GØY! Jeg hadde altså en kjempefin kveld i går, så fin at jeg ikke tok et eneste bilde. Det eneste bildet jeg tok, var av Emilie som tapte et spill og måtte legge ut et “koser seg” bilde på facebookveggen sin, fanken det er gøy ass. Å sjekke inn, og skrive en liten update på at man hygger seg ute med et glass rødt og spilling – og taperen må ha det der en viss tid. Anbefaler alle å ha lolle straffer når man spiller, man blir SÅ engasjert. Selv likte jeg det så godt at jeg vurderer å få det som hobby, typ dra en gang i uka og spille og drikke øl, haha. Fresk ungdom!

Årets beste illustrasjonsbilde? Veldig søte bilder av meg og kjæresten da, tatt i nuet av Ingrid – 2 min etterpå hadde jeg panikkanfall og fikk ikke puste, så det er vel det jeg blir trøstet for her hahaha . Evig kjør

13 kommentarer
    1. så fine dere er <3 kan du komme med kjærestetips, eller en spørrerunde ang det? hahah, lurer på feks hvordan dere bevarer gnisten, om det er noe redsel for at det skal bli slutt, utroskap og alt egt!! vil ha svar fra deg, siden du virker som en kul og chill jente 😉

    2. Vil du skrive litt mer utdypende angående angsten din? Eller sier ikke du HAR angst da, men hadde vært fint å lese litt hvordan du opplever det. Sliter selv med angst, og var overhode ikke klar over at du hadde det sånn i blandt også. Håper og tror du som oftest har det bra. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg