NY JOGGIS OG BIK BOK RABATTKODE

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

Hei og hå alle sammen, fra ei som har HELG! Jeg kom hjem fra skolen for litt siden – det ble en _deilig_ gåtur i pøsende regn, så jeg sitter her litt på tørk. Vi har jo lov å være på skolen igjen nå, noe som jeg kjenner er deilig. Selv om jeg fortsatt velger å ha halvparten av forelesningene hjemme, er det fint å komme seg bort på lab + øvinger osv. Uansett – i dag kjente jeg at jeg hadde en sånn dag hvor: jeg vil ha på meg sminke, men ikke maskara, være chill i klærne men likevel føle meg cool. Og da passet det rimelig greit at den nye joggedressen min som jeg har ventet på kom på døra, sjååå her:

H O O D I E   B I K   B O K ,    H E R

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

 

Seee på fargen, lengden, mønsteret …. elsker den!!! Føler nesten den ser litt lyx ut vett. Og ja: jeg har fått klassekompisene mine til å ta outfitbilder av meg midt i matteøving hvem er jeg (en taper). Ellers har jeg også fått en rabattkode på Bik Bok med dere! Den skulle egentlig gå live i morgen, men siden jeg ville vise frem den nye joggedressen min i dag fikk jeg fremskyvd den en dag (ikke at noen bryr seg). Koden er gydlig til neste fredag, og gir 20% på hele Bik Bok. Den gjelder bare på nett, og ikke i fysiske butikker!

 

F O R   2 0 %   O F F   H E L E   B I K   B O K

B R U K   K O D E N 

ANNAIS20

 

Jeg booket meg faktisk akkurat på en treningsøkt, så jeg må bare kjappe meg å skifte om før jeg fyker ut i regnværet igjen. Denne gangen har jeg derimot skjønt at jeg bør ha på meg støvler kontra joggesko, og regnjakke kontra dunjakke. Man lærer så lenge man lever

8 kommentarer
      1. så koselig å høre, tusen takk! <3 jeg har vel egentlig ikke det, jeg lager den som en hestehale de første "rundene", før jeg lager en "løkke" med håret og snurrer håret rundt strikket. veldig dårlig forklaring, men føler det kanskje er den vanligste måten å lage "dotter" <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg