NY LEILIGHET: FØRSTE MOODBOARD!

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S ,   J O T E X ,   N O R D I C   N E S T

Herreguuuuri jeg hadde helt glemt hvor gøy jeg syntes det er å lage kollasj! Jeg gjorde det jo typ èn gang i uka før, men nå er det sååå lenge siden sist. Kanskje fordi det ikke har vært så mye interiør eller oppussing på meg på noen år? Nå derimot er jo bokmerkene mine stappfulle av ting jeg enten skal kjøpe til leiligheten, eller ting jeg har veldig lyst til å kjøpe til leiligheten. Så jeg tenkte jeg skulle dele en liten moodboard med ting som jeg har lagret som jeg har tenkt å kjøpe til leiligheten! Her får man jo også et liiite innblikk på hvordan “viben” blir i den nye leiligheten. Den blir nemlig gaaanske annerledes enn hvordan jeg har det i nåværende leilighet, da leiligheten i seg selv er mye mer klassisk og gammeldags. Meeen det skal så klart bli en touch av annais i det hele heheee

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 

First off – har jeg virkelig funnet det første fine skoskapet ever made?! Haha! Jeg husker da jeg pusset opp nåværende leilighet lette jeg meg gal etter å finne et skoskap som faktisk var fint, men fant aldri noe så endte opp med å måtte custom lage et selv. Men dette her på nr. 7 er jo oppriktig fint, så det spørs om jeg kanskje må ha i gangen altså (det samme med speilet, elsssker). Bordet på nr. 14 tenkte jeg hadde blitt fint som nattbord, også sååå pluss at det har oppbevaring inni seg!

Sofabord + pidestall i samme mørke tre da jeg tror det kan passe bra inn i stua, det samme med skrivebordet/avlastningsbordet (nr 1). Jeg har med vilje ikke lagt ved bilde av sofaen vi tenker å ha, litt fordi vi ikke er 100% sikre enda, og fordi jeg vil at det skal være en liten overraskelse når vi eventuelt får den haha!! Vi skal faktisk ha to sofaer da det er to stuer, og den ene er bestemt – den gleder jeg meg veldig til å vise dere, da det også er en “first”, nemlig den første oppriktig pene sofaen som også er sovesofa. Så stayyy tuned

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med leilighetssalg, Anna! <3 Er såå glad for at du fortsatt er i blogg-gamet. Jeg skal snart kjøpe bolig selv, og eelsket denne inspoen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg