NYDELIG SOMMERFERI-TIMING

Som jeg fortalte i sist blogginnlegg dro vi på enda en mini-hyttetur forrige uke! Jeg tenkte å vise dere litt bilder fra da, siden jeg nå sitter helt _utslitt_i sofaen i leiligheten her vi bor i Oslo. Yes, jeg, kjæresten og den lille blå bilen har reist på sommerferie! Og på en helt nydelig timing – vi reiste fra skikkelig dritvær i Trondheim i går med pøsregn og gråvær, til steiksol og glovarme her på Østlandet. Vi skal bare være noen dager her i Oslo før vi reiser videre sørover, men uansett veldig deilig å være i gang selve sommerferie-turen for i år jippi!!!

Så til bildedryss fra hytteturen:

Stolt person som har kjørt til ferja for første gang

Det var helt nydelig vær da vi kom frem til hytta i Vallersund

… men skyet litt over da kvelden kom og vi satte i gang med matlagingen! Men det gjorde egentlig ingenting, for da var det bare å varme seg i deilige pledd og skinn

Nok en gang ble det pasta, haha! 

Etter vi hadde spist middag var det tid for å dra i garasjen en tur! Her ante jeg ikke hva som ventet, men viste seg å være en superhyggelig garasje med spill, koselige lys, kjøleskap, musikkanlegg og fylt med masse koselig duppedingser. Jeg elsker jo sånt!

Nå skal jeg prøve å få meg en liten lur før det bærer ut å spise i kveld. Ha en fiiin mandag alle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg