NYE BILDER I LEILIGHETEN!

A N N O N S E   D E S E N I O –   K O D E N   30ANNAIS G  I  R   3 0 %   O F F   P O S T E R S !

Som jeg snakket om driver jeg og endrer litt i leiligheten nå som høsten er her, og en av endringene er nye posters! Jeg har hatt de samme posterne siden jeg flyttet inn her, og selv om jeg er veldig glad i de følte jeg det var på tide med litt endring. Så noen som vil se? Ovenfor ser dere det som kanskje ble min favoritt denne gangen – syntes bildet i seg selv er veldig fint, men ble så kult over spisebordet med den oransje boken foran.

Som alltid er det i samarbeid med Desenio, helt siden jeg bodde hjemme på jenterommet har jeg bare hatt bilder fra de. Så alt i leila er enten Desenio posters eller mamma sine tegninger!

 

R A B A T T K O D E N 

30ANNAIS

G I R   3 0 %   P Å   P O S T E R S

 

Fooor et bra tilbud?!? Da det er ganske bra rabatt er koden bare gyldig 10-12. september, så vær kjapp! Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters/personlige posters.


W A R   I S   O V E R 
   H E R

B O O B S   D R A W I N G    H E R

N E U T R A L   L I N E S   N O   2    H E R

 

Stuen, som jeg ble såå fornøyd med! Her ville jeg ha et fotografi og noen illustrasjoner, og da jeg fant dette bildet av Yoko og John måtte det bli det! Dette var egentlig for stort for rammen, men jeg klipte bare rundt så passet det <3

 

 

N R .   1    H E R

N R .   2    H E R

 

Akkurat her tror jeg jeg blir å gjøre noen endringer, syntes kanskje det ble liiittt mye med to puppebilder, haha. Men syntes det er veldig fint med slike sensuelle bilder i sort hvitt på soverommet, så skal bytte ut det ene med et av de jeg hadde der før! Hvilket av de to puppebildene syntes dere jeg bør ha hengende der? Jeg er sånn i tvil!

 


C A P O   D ‘ O P R A 
 H E R

 

Jeg byttet faktisk ut alle posterne jeg hadde i leiligheten (borsett fra mamma sine tegninger), også disse her som står “tilfeldig” i gangen. Her prøver jeg å ha litt duse farger og forsiktige motiver, da jeg vil at hjertet over skal få oppmerksomheten det fortjener, haha… Elsker faktisk denne komboen av bilder sammen!

 


B R I G I T T E   B A R D O T  
 
H E R 

 

Jeg har alltid syntes Brigitte Bardot har vært utrolig flott, og ikke minst ikonisk dame! Dette vurderte jeg å ha stort i stua også, men endte opp med en liten variant på soveromshyllen heller. Syntes det ble veldig fint <3

B L E   D E T   I K K E   F I N T ? !  H U S K   K O D E N   3 0 A N N A I S !

14 kommentarer

Siste innlegg