NYE GAMLE FAVS

ANNONSELENKER LYKO

Tjeeeena og god onsdag! Herreguuuri utenfor er det helt jul, snøen laver virkelig ned. Jeg hadde egentlig tenkt å ta den ukentlige ærend-dagen i dag, hvor jeg kjører rundt i bilen min fra morgenen av for å fikse diverse rundt i byen, men det ser ut som får bli i morgen. Jeg ORKER ikke kle på meg som jeg skal i akebakken haha!! Ok da vet dere været her i Trøndelag

Jeg tenkte jeg skulle vise min siste shopping av påfyll av gamle favoritter! Jeg har noen produkter jeg aldri går bort i fra, og her er noen av de:

ELIZIR NIACTIL 4%, HER

Dette produktet har jeg jo vært litt frem og tilbake hva jeg syntes om, i starten merket jeg ikke noe særlig “forskjell”. Men keyet i denne er jo fukt, og denne vinteren har jeg vært TØRR og “stram”, og da har denne vært heeelt amazing. Så da jeg startet å bruke den tror jeg nok at jeg hadde fukten litt mer i sjakk, men ja denne gir virkelig en glødende hud og hjelper meg veeeldig om dagen. Bare synd den er så jæææævlig dyr, men heldigvis varer den en god stund – den jeg akkurat brukte opp tror jeg varte i 1 år ca 

MASKARA SENSAI, HER

Dere som enda er her inne veeeet jo min kjærlighet for denne, haha. Brukt i mangemange år, og er den eneste maskaraen som ikke gjør at vippene mine smitter av på brynet. Tror kanskje det har skjedd 2 ganger på alle de gangene jeg har brukt den at jeg må tørke vekk maskaramerker, og det er sykt for min del – som må tørke annenhver time med alle andre maskaraer. Elsker elsker

LANCOME MASKARAPRIMER, HER

Dere har kanskje sett denne også før? Haha! Så fort jeg finner produkter jeg liker skikkelig godt, skal det myyyye til for at de byttes ut. Denne bruker jeg under maskara hveeeer eneste gang jeg bruker maskara. Gir både lengde og volum, og jeg merker veldig forskjell på når jeg bruker den og ikke. Men husk å kjapp deg å ta på maskara før denne tørker – den skal enda være våt på vippene når du tar på maskara!

LIPSYL LANEIGE, HER 

Om dere ikke har prøvd Laneige sine leppeprodukter – YOU’RE MISSING OUT! Dere MÅ prøve – det er virkelig en gamechanger innen leppeprodukter. Hvis du er helt ny ville jeg kanskje prøvd sleeping masken (her) først, jeg bruker min både på natten og på dagen. Den fuktgir virkelig skikkelig, og fikser leppene mine når de er tørre og flaky. Elsker elsker elsssssker denne. Siden jeg bruker min også over lipliner når jeg skal ut så kjøpte jeg denne i tube, slik at den er lettere å ha med rundt, og litt mer praktisk å påføre når jeg er ute.

Så, det var litt nytt! Jeg skal på posten å hente noen nye lamper straks, som jeg gleder meg skikkelig til å få. Den ene er ganske crazy og den andre er super basic, men tror de kan bli superkule her hjemme i leiligheten. Såååå det tenkte jeg å vise dere i neste innlegg! Ha en superfin onsdag videre alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg