NYE HULL I ØRENE?

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

 

G E N S E R  H ER

B U K S E  H E R

 

Hei fra en sliten dame! Dette er faktisk meg i nuet, men den sminken skal av ASAP jeg har postet dette innlegget, haha. Jeg følte meg hella fresh her i sta med splitter ny joggedress, rent hår og faktisk sminke på kveldinga?? Det må foreviges med noen speilbilder før det blir rød-trynet i morgenkåpe senere i kveld. Speaking of joggebuksen: siden jeg har blitt en aldri så liten varsler om lange bukser når jeg finner de: denne er nesten for lang til meg. Så et aldri så lite tips der – deilig er den også ♥ Og dere!! Jeg må tipse dere om noe, til alle som ikke er keene på å ta flere hull i ørene, men som vil variere litt. Før hadde jeg jo 4-5 hull i ørene, men nå har jeg valgt å gro igjen alle bortsett fra “hovedhullene”. Jeg får derimot perioder hvor jeg syntes det er kult å ha ringer opp i gjennom ørene – og da er slike “falske” earcuffs helt genialt. De jeg har på bildet er fra H&M, men tenker også å kjøpe meg disse. Lurt ikke sant?? Jeg har vurdert å ta flere hull, men nå slipper jeg jo det.

I dag har jeg brukt store deler av dagen på skolen, for å gjøre noe som forhåpentligvis er den kjedeligste delen av bacheloroppgaven – finne teori å bygge opp problemstilling på. Å sitte å søke, scrolle, søke og bla opp i uendelige artikler, forskningsrapporter og bøker etter helt spesifikke ting i flere timer er ikke det gøyeste jeg har holdt på med denne uken. Men men, man lærer faktisk en god del der man sitter og leser alt mulig random stoff også. Men nå er det snart helg – håper dere har det fint! 

8 kommentarer
    1. Er så glad for at du fortsatt blogger! Du var den første bloggen jeg leste noen gang da jeg var ca 13-14 år. God helg 🙂

    2. Heia <3 Så fin du er!!!! Kan du være så snill å lage et innlegg om hvilke redigerings-apper du har i mappa de, og hvordan du redigerer bilde dine så jævlig snygt!!! samt storyes!!:)

      æ digga dæ æ! ( Eller hvordan dere skriver det:)):)

      Klem fra Bø i Telemark

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg