NYE ROSA GARDINER

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S

Hei og goood torsdag alle sammen! De siste to dagene har vært travle, da jeg har vært nødt å få gjort unna en del før jeg reiser bort igjen i dag. Til Oslo!!! For å møte min kjæææære Erica, for litt jobb men så klart: mest morro. Jeg gleder meg sånn! Så nå driver jeg og pakker litt, blogger litt, og skal trene litt, før jeg reiser nedover senere i dag.

I går fikk jeg endelig hengt opp de nye gardinene mine. Å henge opp takskinne fra IKEA til gardiner viste seg å være det vanskeligste jeg (og pappa) har vært borti av montering av ting. Jeg er jo selvutnevnt kløpper på montering og fiksing, men den heeelvettes gardinstanga brukte vi typ to kvelder på sist gang. Derfor satt det litt langt inne å sette i gang på en ny en, men nå gikk det jaggu fint gitt (vi juksa litt lol). Gardinene har jeg også fått sydd opp, så nå er de endelig oppe. Jeg ble superfornøyd med selve gardinene, så tenkte å vise de her inne! Nå er det to lag med gardin, med den hvite lingardinen under, før da den mørkleggende rosa kommer over. Selv skulle jeg gjerne bare hatt den hvite lingardinen, men kjæresten vil ha det helt mørkt om natta, sååå da ble det ny gardin gitt. Sjæl kunne jeg på serr ligget med lyset på full vreng om natta hahaha

G A R D I N   E L L O S ,    H E R

S T O L   E L L O S ,    H E R 

 

Som dere kaaanskje ser har jeg bare kommet halvveis med å steame gardinen, høhø. Jeg gikk *så klart* for rosa! Jeg ville kun ha en til gardin dersom jeg fant en mørkleggingsgardin som passet og så litt lyx ut, og da jeg så denne ble jeg forelsket. Syntes det er vanskelig å finne slike gardiner som ser tykke og forseggjorte ut, men det gjorde absolutt denne! Fikk nesten lyst på slike i resten av leiligheten også, haha. Meeeen det skal jeg ikke – der har jeg kjøpt andre gardiner som ikke er lystette, som også må henges opp snart, høhø. Jeg føler jeg egentlig er ganske driftig hva gjelder å få gjort ting her hjemme, men det stopper altså på å henge opp gardiner, da det skal få bli noe av det værste jeg vet hahaaa

Nå må jeg avrunde her, håper alle får en nydelig torsdag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg