NYE SANDALER OG NELLYKODE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y 


S A N D A L E R  
  H E R

 

Baaaare mine nye, råe sandaler – disse gleder jeg meg til å bruke til sorte jeans! Klarte så klart å glemme de hjemme, men nå er det jo ikke akkurat sånn at jeg sprader rundt i svarte jeans her på øya heller. Men er de ikke kule?! Jeg stikker innom i dag for å dele en rabattkode til dere – på Nelly! Det er jo en god stund siden sist. Koden finner dere nederst i innlegget, og gir dere 30% på alt fra NLY brands! Koden varer i 48 timer

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 17. HER 18. HER 19. HER 

20. HER 21. HER 22. HER 23. HER 24. HER 25. HER 26. HER 27. HER 28. HER 

29. HER 30. HER 31. HER 32. HER 33. HER 34. HER 35. HER

 

 

– TRYKK DERE INN HER, OG BRUK KODEN ANNAIS30 –

 

4 kommentarer
      1. neei den kommer ikke til å ble restocket, men det kan hende den kommer inn om noen returnerer <3 ser den har vært inne i noen få størrelser her og der, men er nok det plagget jeg har sett minst har returnert dessverre 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg