NYE SMINKEPRODUKTER

A N N O N S E L E N K E R   B L I V A K K E R 

Jeg fikk en kommentar om jeg kunne linke til produktene jeg anbefalte på story her om dagen, så da tenkte jeg å lage en kjapp bloggpost på produktene også, sånn at jeg har det liggende ute om noen flere skulle lure, og ikke minst anbefale de igjen fordi jeg ble så fornøyd! De fleste som følger meg her inne følger meg vel sikkert på Instagram også, men men – her kommer produktene igjen!

1 .   S E N S A I   G L O W I N G   B A S E ,   H E R

Dette er egentlig en primer, men jeg har brukt min mye alene etter jeg fikk den, samt under sminke. Perfekt primer for meg som eeelsker glød, samtidig er ikke gløden så sterk at den ser sprø ut alene, haha. Elsker elsker elsker Sensai!!

 

2 .   C O M P L E X I O N   R E S C U E ,    H E R

Denne ble jeg influencet av Erica til å kjøpe! Har sett flere ha den men aldri prøvd den selv, noe jeg nesten blir irritert av å tenke på nå som jeg har prøvd den, og ELSKER den. Jeg har lenge lett etter et alternativ til foundation men som samtidig ikke er en foundation, om dere skjønner?? Dette er en blanding av foundation, dagkrem og CC/BB krem. Jeg syntes noen slike produkter har like lite dekk som en vanlig hudkrem, men denne har litt mer dekk i seg og er nydelig på. Jeg har farge Natural 35

 

3 .   S E N S A I   B R O N Z I N G   G E L ,    H E R 

Så til et produkt jeg ble helt _wow_ av, fy søren så fint og naturlig resultat! Er en bronzing gel, denne har jeg i likhet med primeren brukt både alene og under sminke, tror faktisk jeg liker den best alene! Vet at denne kommer til å bli brukt myyyye i sommer da jeg liker å gå uten sminke, og tror jeg skal bestille meg den i enda en litt mørkere farge til når jeg blir skikkelig brun. Den fargen jeg har nå er BG61

Her er alle produktene på hånden! Nå skal jeg sette meg ut i sola å lese litt mer til eksamen. Håper alle får en fin onsdag!

 

6 kommentarer
    1. Fikk lyst til å teste alle! Men forsto ikke hva det siste produktet var? 😅 En slags selftan? Eller farget dagkrem?

      1. hahah skjønner at du blir forvirret! det er mer en slags dag-gele – den dekker ingenting slik som BB/CC kremer gjør, man ser bare brunere ut også går det vekk når man vasker ansiktet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg