NYE SPISESTOLER

A N N O N S E L E N K E   E L L O S 

S T O L E R   E L L O S ,    H E R

 

Fikk flere som spurte om hvor stolene i bakgrunnen på Instagram storien min i i helgen var fra! Og heer kommer de – jeg har gledet meg sånn til å vise dere de. Etter jeg har begynt å lage en god del mat, og fått skikkelig sansen for å invitere folk hjem på middag, har det alltid vært et lite skår i gleden å dra frem klappstolene mine i plast til bordet som er dekket med duk og alt mulig annet fint stæsj. De er heller ikke særlig gode å sitte på, så jeg bestemte meg for å kjøpe meg to spisestoler! Siden jeg har kjøkkenøya pleier jeg aldri å ha spisebordet mitt stående ute med mindre jeg har gjester, men nå som jeg har to stoler skal jeg altså ha spisebord ute hele tiden. Faktisk bestemte jeg meg for å investere i et skikkelig spisebord også, som kommer om noen måneder. Det er lite så det kan stå ute hele tiden, men bestilte også to ileggsplater, som betyr at jeg kan gjøre det større ved behov. Gleder meg veldig veldig til å få det, tror det blir superfint!! Skal seffern vise dere det også når det kommer! Ellers, hva syntes dere om stolene? De selges i to-pakk, og kom ferdig montert noe som var veldig kjekt. Selve hentingen av stolene var et eventyr i seg selv, og den historien får jeg spare til neste podd! 

11 kommentarer

Siste innlegg