NYTT HER HJEMME

ANNONSELENKER ELLOS

Hei og hoi!! Siden sist har jeg jo faktisk vært 10 dager i Spania, men jeg er sååå lei av å skrive de oppsummeringsinnleggene, at jeg rett og slett hopper over det jeg haha! I helgen var jeg også i konfirmasjon i Risør, og med det var sommerens siste tur over. Og det føles egentlig veldig deilig, nå er det tilbake til hverdag og rutiner og jobb. Og det gleder jeg meg faktisk til!! Nå har jeg så klart prestert å bli syk, heldigvis bare litt forkjølet, men det gjør at hverdagen denne uken blir liiitttt redusert, men håper på å være frisk som en fisk til neste uke.

Men i dag tenkte jeg å vise litt nytt av interiør! Jeg viste det på Instagram i går, men elsker å ta bilder med speilrefleksen og få litt finere bilder med bedre kvalitet.

SOPPLYS HER

Hahhaa da kjæresten så dette lyset var han sånn … OK??? Det er jo litt spess, men jeg elsker jo litt spess. Da jeg så dette MÅTTE jeg bare ha det. Det skal aldri brennes tho, det skal bare stå til pynt i bokhyllen hihi.

 SENGETEPPE HER

Dette sengeteppet har jeg hatt lagret sååå lenge! Så nå var det på tide å bestille det, og angrer på at jeg ikke har kjøpt det før. Er så tykt og litt “tungt”, som gjør at det føles sååå lyx. Det blir veldig bra nå til høsten, og på vinteren kan man sikkert ha det over dynene også på ekstra kalde kvelder.

BOKSTATIV HER 

Også denne – den er utsolgt atm men la til link, så man kan trykke “varsle meg”, så får man beskjed når det er inne igjen. Jeg har jo et bokstativ fra før og jeg elsker det så mye! Jeg har jo en del nydelige coffee-table books, som man typ aldri ser i, så da er det fint å kunne ha de ståene til “utstilling”, haha. Denne i lys eik bruker jeg atm til en kokebok på kjøkkenet, men er ikke helt sikker på plasseringen enda!

HA EN FIN ONSDAG VIDERE SØTINGER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg