NYTT LIFE GOAL

A N N O N S E L E N K E  N E L L Y

B U K S E   N E L L Y ,   H E R

B O D Y   N E L L Y ,   U T S O L G T

 

Hei og hååå, her er noen bilder fra min uke så langt. I går var det duket for litt pizza og vin, og feiring av Emilie sin bursdag. En pizza med ham and olives på en tirsdag er bare så jeeeskla ikke feil, det. Jeg har forresten fått et life goal: å få en pizza oppkalt etter meg!!!!! Jeg husker ikke hvem, men så på Instagram at en influencer hadde fått det på en lokal pizzaplass, og tenkte bare: wow. Da snakker man peaking i livet, ass. Så om noen er fysen på å få en “Annais” på menyen (som da skal bestå av tomatsaus, mozarella, skinke, oliven + en ekstra skål med oliven på siden), stiller jeg GJERNE !!!! Herregud for en ære det skulle vært

Dagen i dag har blitt brukt til jobbbb. Hele 2021 så langt har jeg ligget litt bakpå hele tiden, og heller brukt tiden min på andre ting, og derfor aldri blitt 100% ferdig med dagens gjøremål, eller vært helt ajour. Og sånt hater jeg egentlig å ha det, til vanlig svarer jeg gjerne på en mail et minutt etter jeg har mottatt den, haha. Så i dag var det veldig godt faktisk å gjøre alt det jeg hang bakpå, så nå gjenstår bare siste del av regnskapet. Som kanskje er det kjedeligste i verden

Nå skal jeg helle meg enda en kaffekopp, og fuge noen lister. Endelig onsdag si

 

12 kommentarer

Siste innlegg