NYTT PÅ KONTORET

ANNONSELENKER JOTEX, ROYAL DESIGN

 Hei og hå og snaaaart god jul! Herregud så fort desember har gått!? Jeg som tenkte jeg skulle være proppfull av julestemning nå, men må nok jobbe enda litt mer med saken. Men det kommer seg nok fort – i dag har jeg drevet med julevasken her hjemme, pakket de siste julegavene, og i morgen tar jeg siste dag på jobb. Dagene før jul er jo veldig koselige, og nå er endelig været gått til minusgrader igjen, glatta er smeltet bort og erstattet med snø igjen. Så NÅ snakker vi.

Men! Jeg har jo ikke lagt ut så mye her inne i desember, da det rett og slett har vært litt travelt til meg. Og jeg har heller ikke lagt ut noe særlig om kontoret vårt?! Der har jeg sittet de siste to ukene, da var det endelig klart for å flytte inn. Jeg har jo oppdatert litt på Instagram, men nå ser det altså sånn her ut:

SKRIVEBORD JOTEX, HER

LAMPE KID

STUEBORD JOTEX, HER

SOFA DECOTIQUE, HER

TEPPE KID

STOLER ELLOS

HUNDESENG ELLOS, HER

Er det ikke fint?! Det kommer til å bli så nice der, det er jo enda mye som står igjen av både stort og smått, men hovedmøblene er inne og det ble virkelig helt perfekt.

I dag har mamma bursdag, så jeg skal dra å møte henne for en kaffe straks, før det blir en treningsøkt etter det. Så er det å fortsette på husvasken gitt! Ha en fin onsdag alle sammen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg