NYTT PÅ VEGGENE

A N N O N S E   D E S E N I O 

F O R   3 0 %   O F F   P O S T E R S

H O S   D E S E N I O 

B R U K   K O D E N 

ANNAE

G Y L D I G   T I L   4 .   F E B R U A R

 

Heii og god tirsdag alle! Som dere har sett har jeg jo gjort litt endringer på bildene i leiligheten, med en blanding av bilder jeg har tegnet selv, folk jeg kjenner har laget, eller som er kjøpt / fått i gave. Som dere vet har jeg jo hatt bilder fra Desenio hele tiden her hjemme – helt fra jenterommet for noen år tilbake, til nå, i leiligheten. Så da jeg begynte å gjøre litt endringer i leiligheten, sendte jeg en mail til Desenio om vi ikke skulle kjøre et samarbeid for 2021 også, med en aldri så liten rabattkode! Så nå har jeg fått gjort litt endringer her hjemme, og er som alltid veeeeldig fornøyd!

Desenio har både posters og rammer, samt passepatout (som jeg er veldig glad i å bruke). Man har også muligheten til å lage egne bildevegger på nettsiden, sånn at man ser hvordan størrelser, posters og rammer vil se ut sammen. Det brukte jeg selv denne gangen, for å sammenlikne farger mot hverandre!

” H A N G I N G   O U T ”    H E R

 På soverommet mitt henger denne nydeligheten – hvor fint?! Ble utrolig fornøyd med dette – bildet i seg selv er jo dødsfint, men måten den henger inne på mitt rosa rom gjør meg glad å se på. Før hadde jeg jo sort-hvitt fotografier her, men nå kjente jeg at jeg fikk lyst å prøve noe helt annet! 

” S A N   S E B A S T I A N ”    H E R

” T O A S T ”    H E R

” F R O W N I N G “  H E R

 

Disse er jo ikke nye, men tenkte jeg måtte ha de med likevel, haha. Denne komboen er jeg så utrolig fornøyd med – den er litt “casual”, men samtidig noe man blir sittende å se litt på. Så her på stua bestemte jeg meg for å ikke endre noen ting, da jeg elsker denne veggen som den er!

 

” L E S   N Y M P H E S ”    H E R

Så til noe jeg ble overraskende mye fornøyd med, haha. Det jeg har likt godt med jazz-plakaten i stua er at den ser litt tilfeldig ut, og jeg har fått mer og mer sansen for en “slik stil”. Derfor ønsket jeg noe i samme stil over spisebordet, og da ble det denne! Det er liksom ikke en eye-catcher, men en sammensetning av behagelige farger, tekst og motiv. Jeg har jo en del som “skjer” her og der i leiligheten, for eksempel puppepotten og apelampen, og da syntes jeg det kan være fint at bildene nødvendigvis ikke tar så mye oppmerksomhet også.

” T H E   B U T T ”   H E R

” T H E   B O O B S ”   H E R

 

Haha, så til badet, som har fått seg en liten oppdatering! Med et svært symboltungt “the butt”-bilde over doen, haha. Bildene er mye mye finere i virkeligheten, men badet mitt er ganske mørkt og bildene blir derfor dårlige. Jeg likte veldig godt å få inn litt farger der inne, mot alt det sorte og hvite. Om/når jeg pusser opp badet tenker jeg å ta med disse to posterne ut i leiligheten en plass, fordi de var så fine ved siden av hverandre!

 

Også må dere huske å bruke koden ANNAE når dere betaler, som gir hele 30% off posters! Så den gjelder da ikke rammer, handpicked, collaboration eller personlige posters. Koden er gyldig ut 4. februar!

8 kommentarer
      1. oiii nå spør du godt, for jeg er veldig usikker, haha… men trooor kanskje Royal Design, typ Bloomingville? Men er veldig usikker 🙁 <3

        1. Åja, nice! Har sett reklame for de! Du synes de sitter bra? Vet du om de tåler for eksempel et speil?

          1. jaa syntes de sitter ganske bra!! har brukt det på alle bildene i leiligheten <3 meeen det datt faktisk ned to stk forrige uke hahaaha så ja det skjedde etter de har hengt oppe i 2-3 år haha. så ville nok ikke hengt opp et speil med det nei <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg