NYTTÅRS I SPANIA

Hei og godt nyttår alle mine skatter! Alle og alle, haha – men dere som enda kommer inn her er ALLE for dere er ekte OGs!!! Jeg tenkte å stikke innom fordi 1) det er SÅ sjukt lenge siden og 2) jeg skulle egentlig blogge kjapt om spania-innkjøp, men minnekortleseren min ligger på kontoret. Så det blir i morgen! Men da tenkte jeg hvorfor ikke blogge litt om selve Spaniaturen! For det har jo jaggu blitt en liten tradisjon å reise til Spania i romjulen for så å feire nyttårsaften der sammen med vennegjengen. Så lille nyttårsaften reiste vi nedover til Valencia, hvor vi skulle være en uke!

LET’S GO BILDEDRYSS

Da jeg våknet første dag i Spania var det jo nyttårsaften haha! Noe som var en så utrolig bra dag. De som kom før hadde fikset og kjøpt inn såååå mye, så da brukte vi dagen på å preppe med pynting, montere grill, lage mat, før det var duket for grillparty senere på dagen.

Gutta boys griller

Hele gjengen

1.januar og dagen derpå! Det er jo min least favorittdag i løpet av et år, da jeg ofte er sååå trist, melankolsk og ofte litt hangover, haha. Men det er hack med å reise utenlands for newyears, det blir liksom bare en dag av ferien, ikke noe “stor” og symbolsk dag, haha. Så første nyttårsdag dro vi til byen i strålende sol, tok oss en gåtur langs stranden, fant en cafe og bare satt og chillet og tullet i maaaaange mange timer haha.

Det var en veeeldig chill tur, som besto av å sove lenge, spise gode frokoster, trene, shoppe, chille, spise nydelige middager, chille, le, sove. Perfekt?!

Her fra en kveld på Santa Rita, herreGUD så nydelig italiensk. Topp 3 beste pizzaen jeg har smakt i mitt liv, og alle pastaene var også nydelige. En sånn plass man kan bestille alt på menyen på og det er dritnice

En dag var vi på fotballkamp, det var også supergøy!!

   

SLVJ resturant, masse deiiiilig asiatisk

Siste kveld før avreise var det så klart tid for taco at home

Så var det tid for hjemtur etter en nydelig start på året

Turen ble jo bestilt for leeeenge siden, før jeg hadde Elsa, så dere kan tro jeg gruet meg veldig til å reise fra Elsa for første gang, da jeg tidligere bare har vært borte fra henne i èn og en halv dag tidligere, haha. Jeg vurderte lenge å vaksiinere henne og ta henne med, for hun har jo pass og alt, meeen siden hun enda er en valp ble det til at jeg lot hun være igjen hjemme til mamma og pappa. Og heldigvis gikk det superbra! Var veldig bekymret for rakettene på nyttårsaften, men hun hadde tydeligvis gitt helt bang i de, så det var en lettelse. Men GURI den gjensynsgleden var så fantastisk. Det er det fine med å ha kjæledyr, da gleder man seg liksom til å komme hjem fra ferie uansett, det gjør man jo ikke alltid ellers hehe…

Håper alle hadde en fin start på året!!

4 kommentarer
    1. Godt nyttår Anna 💕Valencia ser helt nydelig ut, og så gøy med fotballkamp! Er det vanskelig å få tak i billetter? (Regner nesten med at det er Alexander som ordner billetter, men 😅). Så heldig dere er som har en sånn gjeng, det er mye verdt ❤️

      1. gooodt nyttår fining! <3 du jeg aner faktisk ikke haha, det er Alex som fikser til oss ja… og ja, det er virkelig noe jeg ikke tar for gitt!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg