ØLSMAKING HJEMME

 

(Outfitdetaljer er fjernet fordi jeg ble gjort oppmerksom på at det kan være brudd på alkoholloven)

Dette er fra forleden dag da det plutselig var 14 grader ute?!? Jeg gikk og svettet!! I dag derimot – jeg har vært ute å kjøpt loff til kveldens ølsmaking, og det var regn og 2 grader ute. Men nå skal det jo sies at særlig Trønderværet ikke er kjent for å være stabilt heller, da. Og speaking of ølsmaking – jeg vet ikke om jeg har fortalt dere om denne planen før? Det var en liten bursdags-date jeg og kjæresten planla, hvor vi kjøpte inn 6-8 stk 0,33 øl – fra heeelt lyse, lette hveteøl, surøl, Ipaer og helt til de tyngste, mørkeste øllene. Jeg leste på nettet at loff var bra for å “nøytralisere” i mellom hver øl, så da måtte jeg jaggu ut på oppdrag i dag. Så dette er kveldens planer, og jeg gleder meg sånn!!! I tillegg til ferdigpizza, da. For vil dere høre en gladnyhet??? Grandiosa Full Pakke er tilbake i butikkene!!!! Min favorittpizza ever !!! Som ble sluttet å produsert for typ 10 år siden !! Jeg er så glad og gleder meg så sjuuukt til den første biten at jeg klarer nesten ikke vente

Ellers håper jeg alle har det bra om dagen, og at dere klarer finne litt glede i hver dag. ♥ Er det noe jeg har lært de siste ukene, er det at man bare må klamre seg fast til de små gledene, sånn som ferdigpizza i dag for min del. 

15 kommentarer
    1. Hørtes veldig koselig ut da! 😀 En sånn kveld fikk jeg også lyst på! Ha en flotters kveld, dere! Klem! <3

    2. Hei!
      Vet ikke om dette stemmer, men tenkte bare gi deg en heads up om at det på jodel står at dette innlegget er brudd på alkoholloven. Vedkommende sa at h*n heller ville sladre om det enn å si det direkte, men tenkte å si fra hvis det kan stemme! Håper ikke du tar dette som kritikk, jeg har ikke tenkt over det selv (og kan null om reglene i forhold til dette), og bloggen din har gjort karantenedagene mine SÅ mye bedre!! Heia deg <3

      1. heiii og takk for info! <3 ja det kan jo forsåvidt stemme det, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet helt selv heller, men da er det vel kanskje greit å fjerne annonselenkene i innlegget for å være på den sikre siden. takk som sier i fra! (og så koselig å høre at du liker karantene-blogginga, tusen takk!!) <3

      2. ok real quick spørsmål her nå hahaha: kan jeg enda skrive hvor klærne er fra? bare ikke linke de med annonselenker? hahah vet du selv sa du ikke hadde peiling men ble veldig i tvil jeg nå så tenkte jeg skulle høre i tiiillfelle du visste høhø <3

    3. Åå skulle gjerne hjulpet men det aner jeg dessverre ikke:( Ville kanskje, uten og ha peiling, tro at du kan skrive det i vanlig avsnitt men er ikke sikker altså! Håper du har hatt en super påske!! <3

      1. skjønner, skjønner – jeg sendte de en mail jeg så får jeg stilt en rekke spørsmål jeg har angående det, haha! jeg har hatt en kjempefin påske, håper du også hadde det <3

      1. GIRL den er supervanskelig å finne – skulle egentlig spise det til middag i dag, men de hadde den ikke på den butikken jeg var på!!! Jeg kjøpte den på Rema 1000 (vet ikke om du skal ha nøyaktig Remabutikk i Trondheim jeg?), men det er tydeligvis ikke alle remabutikkene som har den 🙁 SKUFFELSEN da de ikke hadde den, ahhaha!!! <3

        1. Bor ikke i Trondheim så trenger ikke eksakt butikk, men da skal jeg sjekke rema, det er vel typ den eneste kjeden jeg ikke har sjekket enda hahah

          1. hahah jepp!! ser ikke ut som alle Rema butikker har den heller – men den som leter leter ikke forgjeves (om det går an å si hahaha) !!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg