ØNSKELISTEN MIN

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O ,   K I C K S ,   E L L O S 

Herregud så spesielt det var å lage denne kollasjen, hahahaha. Jeg har på ekte ikke laget et slikt “mine bursdagsønsker” siden jeg var …. 14 år??? Så da jeg satt inne i samme redigeringsprogrammet, redigerte på akkurat samme måte, samme fonter som før, jeg ble nesten litt nostalgisk av det, haha. Men på samme tid ble jeg sittende å tenke: “HVEM på 26 år legger ut på internettet hva _de ønsker seg i bursdagsgave_???” og jeg må innrømme det gikk en *im too old for this* i meg, haha. Bare når jeg skrev inn overskriften “ønskelisten min” ble jeg, for å bruke kidsa sine ord, litt cringe. Men nå er vi er og jeg har brukt en halvtime på kollasj, så da skal jeg JAGGU poste den hahahaha

 

 

2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R  

1 .  B L O M S T E R

Jeg er en av de som kan bli kjempeglad av å ha fine blomster rundt meg, og at leiligheten har friske blomster kan gjøre dagene mine mange ganger bedre. Så jeg ønsker meg en skikkelig fin blomsterbukett fra favorittblomsterbutikken min, Strå Blomsterverksted!

 

2 .   O L E   H E N R I K S E N   T O N E R 

Denne brukte jeg jo fast store deler av 2020, og likte hvor ren huden min føltes ut etter å ha gått over etter fjerning av sminke med denne toneren. Jeg driver å tester ut litt andre tonere akkurat nå da jeg er tom for denne, men ønsker meg denne igjen da jeg likte den veldig godt

 

3 .   E L I X I R   P A D S 

Dette var et av produktene jeg fikk anbefalt av hudpleieren jeg var hos! Har blitt supergira på å prøve meg mer frem på peeling noen ganger i uken, da jeg har hørt veldig mye bra om det. Selv skrubber jeg huden akkurat nå, men tenkte å ta en liten pause fra det og kun bruke peeling i noen uker fremover

 

4 .   E M B R Y O L I S S E   K R E M 

Hahaha denne har stått _så_mange ganger på “shoppinglisten” min. Vet ikke om det er bare meg, men jeg har en liste på mobilen med produkter og ting jeg ser andre anbefale, på nettet, etc. som jeg vil kjøpe meg neste gang jeg er på bytur eller skal shoppe. Hver eneste gang jeg kommer til byen og ser denne husker jeg aldri hvorfor jeg ville kjøpe meg denne, så jeg sletter den fra listen, før jeg da ender opp med å skrive den ned igjen noen uker etterpå. Den anbefales av såååå mange på internettet, og nå er jeg supergira på å prøve den selv om jeg ikke en gang husker hva som skulle være bra med den hahaha *en idiot*

 

 5 .   L A U R A   M E R C I E R   G L O W – P U D D E R 

Et av mine favorittprodukter innen sminke! Skjønner ikke at ikke flere snakker om dette, på ekte, haha. Det er settingpudderet jeg bruker året rundt, og det er en av mine beste tips til å beholde huden glowy og “dewy”. Jeg brukte det samme pudderet i “vanlig” versjon før og liker det også godt, men dette blir man mye mer glowy av og ikke like “matt”. Men om noen skal prøve det: bruk stooor kost og “swirle” godt rundt og dunk av ekstrapudderet før man tar på, det er ganske mye glitter i det så bør ikke påføres veldig konsentrert

 

 6 .   E L L O S   V E G G S K A P

Såå til et møbel, haha. Helt siden jeg så dette ble jeg forelsket i det, men hadde liksom ingen plass å ha det. Nå har jeg derimot funnet en plass til det, og da havnet det rett på ønskelisten. Selv om det er ganske dyrt til å være et så lite skap, så blir nok å spare litt for å kjøpe det selv, da det er litt i dyreste laget for en gave (men slengte det med på kollasjen lææælll da det var litt mye plass til overs haha).

H A   E N   F I N   F R E D A G   A L L E   S A M M E N 

5 kommentarer

Siste innlegg