OOOOPSI

Wowsann det var lenge siden sist! Jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk litt “stugga” på tanken av å gå inn å blogge, jeg var nok rett og slett litt lei. Jeg er enda ikke heeeelt tilbake til godfølelsen blogging pleier å gi meg, så det kan nok hende det blir noen litt sporadiske oppdateringer her inne. Men jeg skal prøve så godt jeg kan å oppdatere ofte – men èn ting er sikkert, jeg tror ikke jeg orker så mye tilbakeblikk til dagene jeg har vært borte fra bloggen. Rett og slett, hahaha

Siden sist har det jo både vært 17e mai og Spania! Så litt tilbakeblikk blir det jo, tenkte nemlig å vise litt bilder fra uken jeg var i Spania, altså forrige uke. Vi var i Altea/Albir og området rundt der, og det var virkelig en helt nydelig uke full av deilig sol, bading, god mat og gode mennesker. Jeg og Karoline reiste ned sammen, men så viste det seg jaggu at Erica og kjæresten skulle på samme fly, samt at et annet vennepar kom på besøk i noen dager. Så det ble full rulle!

Så èn dag hadde vi en liten fest alle mann alle, med grilling, bading, pynt og masse fliring

Søta mi! (annonselenker): Overdelen min finner dere her og underdelen her

Grill-livet er i gang og jeg ELSKER det

Noen dager senere var det tid for båttur! Da dro vi hjemmefra på morgenen, og var så heldige å få være på havet i den nydelige båten helt til på kvelden

Båtturen gikk ut til Isla de Tabarca, som er en helt nydelig pitteliten øy utenfor Alicante!

Der ble det deilig spansk mat – alt fra paella, fisk, kjøtt og salater  

En nydelig liten gjeng  

Resten av uken begikk til en god del soling og bading, masse resturantbesøk på Altea-toppen (herregud for en koselig plass!) og fredagsmarked. Det var et pop-up-marked som hadde alt mulig rart, og var en supergøy opplevelse.

Ut på tur med Yoda

Litt blå vin på damerne 

Skoene er fra Alohas 

Jeg og Karoline bestemte oss for at vi MÅTTE bli tegnet, som de ekte turistene vi er

Vi gikk oss også en tur til fyrtårnet i Albir, en superfin tur! 

 

Nå er jeg hjemme igjen, og dagen i dag går til jobb. Både mandag og tirsdag var det jo helt nydelig vær og temperatur her, så da var det bare fortsette å nyyyyte solen og varmen, en veldig bra overgang fra Spania, haha! Mens i dag er det litt småregn og grått, så det er en perfekt dag til å få gjort unna alt som står på vent. Ha en fin onsdag videre alle sammen!!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg