OSLO!

A N N O N S E   B I K   B O K

Hei og god onsdag alle sammen, fra Oslo! Jeg reiste direkte fra Tromsø til Oslo på søndag, etter en både trist men fin helg der. Nå skal jeg være en liten uke her i Oslo – og så deilig og varmt det er her! I går var jeg på besøk hos Sophie sammen med Andrea, hvor det ble deilig sushi, vin og en skikkelig koselig kveld sammen med to rå damer som jeg har vært så heldig å være kollega og venner med helt siden tidenes morgen hva gjelder bloggverden, haha. Jeg lå også over hos Sophie i den nyyyyydelige leiligheten – jeg tror aldri jeg har vært i en så fin leilighet, virkelig en drøm!! Så da ble det Joe & The Juice til frokost, noe jeg har cravet siden sist jeg var i Oslo. Som jeg _garantert_ har nevnt før: det (og å få tilbake Zara!!!) er det eneste jeg lengter etter å få i Trondheim, da hadde byen vært perfekt hahaha

Et lite bildedryss! 

SHORTS VINTAGE LEVIS TOPP BIK BOK, HER

Husk å bruk koden ANNAIS20 for å få 20% off hele Bik Bok, koden gjelder hele nettsiden, og strekkoden som gir 20% i fysisk butikk ligger nederst i blogginnlegget. Koden er gyldig ut sødnag!!

To søtinger

Haloooo nydelige leilighet

SHORTS BIK BOK, HER

JEANS BIK BOK, HER    

BIKINITOPP BIK BOK, HER (FINNES KUN PÅ NETT)

En liten kollasj med bare bilder av meg lol??? Hahaha. Men elsker den nye bikinitoppen min – den er så søt men også sexy, og elsker perledetaljene!!

Nå skal jeg dra på butikken for å handle inn til litt quesadillas til middag, også kommer faktisk Erica ikveld! Det gleder jeg meg veldig til, vi skal kose oss noen dager sammen her så det blir superhyggelig. Ha en nydelig onsdag videre!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg