OSLO-“WEEKEND”

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K ,   N E L L Y

Hei og hå, og wow – det er lenge siden sist! Jeg sa til venninnene mine i går: dette er min femtende dag med høstferie, haha. Jeg tok meg helt fri fra bloggen, jeg, haha. Selv om jeg har hatt to uker med høst”ferie” har dagene inneholdt en del jobb, men jobben har vært så gøy og litt annerledes at tiden har bare flydd forbi. Men jeg har jo ikke vært innom her på 10 dager, så tenkte å oppdatere dere litt fra den siste uken min!

På forrige mandag reiste jeg til Oslo, der var det både business and pleasure! Jeg og Karoline sjekket inn på hotell, og koste oss helt til onsdag da vi reiste hjem. Her kommer bildedryss!:

Å starte uken på resturant med verdens beste trøffelpasta var nydens

GENSEREN MIN FINNER DERE HER

På dagtid fikk vi skvist inn en liten treningsøkt, noe som var digg. Som jeg sa til Karoline: når jeg har så kule og gøyale uker som denne her, er det viktig at jeg gjør litt ting jeg syntes er kjedelig (trening det altså), sånn at jeg setter pris på alt det gøye som skjer, haha. Men det er jo veldig sant!

Fiiine rosa hotellrommet vårt

Karoline er lys og-kameraansvarlig med meg på jobb hahahaa 

Nydelig hummer på Sjømagasinet

     

SKINNJAKKEN FINNER DERE HER

BUKSEN ER UTSOLGT

Videre dro vi videre på Fentyfest! Den var på Michaels hvor de hadde fikset superfint

Så det var litt fra Osloweekenden min, haha. For det føltes virkelig som en weekend, selv om det var heeelt i starten av uka, hahaha. Vi blogges igjen i morgen, håper dere har det fint, og ikke minst – gratulerer med kvinnedagen alle søstre!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg