OSLOHELG

Hei og god tirsdag dere! Det er enda litt mandag i hodet mitt – i går gikk flyet mitt 08.00 fra Oslo som betø at jeg sto opp 06.00 etter en natt med 4 timer søvn, som gjorde at jeg var _så_sjukt_ forvirra i hele går. Det var nesten som at det endte i to dager i èn, så sånn sett burde det vel egentlig føles som onsdag i dag, haha. Men !!!! Ingen bryr seg !!!!!!!

Som dere har skjønt by now – i helgen var jeg i Oslo! Det var egentlig en veldig spontan tur, jeg tror jeg og Lena fant ut at vi skulle dra på mandagen, så bestilte vi billetter og deretter fant vi ut at det var hele to konserter som skjedde der i helgen. Så da ble det jaggu ganske opplegg på damerne også! Tenkte å ta bildedryss og skrive litt, så lets gooo!:

På torsdag (dvs. jeg hadde da en aldri så liten langhelg i Oslo), var det tid for første konsert, og da dro vi på Nedre Foss Gård først for å spise. Jeg har hatt sååå lyst lenge til å prøve den plassen!! Egentlig mest fordi den er så utrolig fin hahaha (::: Men det viste seg at de jaggu hadde nydelig mat der også!?

Jeg hadde også en “first”!!! Jeg likte ikke suppen jeg hadde bestilt til forrett så godt, så jeg ble challenget til å si fra om at det kanskje ikke var “helt meg” hvis servitøren spurte. Jeg klager ALDRI på mat så jeg fikk seriøst puls bare av tanken, men endte opp med å si det likevel og DAMN altså plutselig kommer servitøren med ny forrett til meg??? For en luksus!!! Og for en service!!! Jeg fikk en nyyyydelig krabbetoast i stedet, så det var en veldig god opplevelse og jeg følte meg *tøff* som turte si halvveis i fra haha

Hovedretten var heeeelt amazing. Og vinene var supergode!! Så anbefaler virkelig å prøve ut Nedre Foss Gård

Søta mi ! Observante lesere ser at JA jeg byttet plass med Lena for å ta et bilde (øverst i innlegget) siden hun hadde best photoshoot-plass hahahah jeg er en loooooser

Videre dro vi på konsert med Rhys Lewis! Ingen av oss hadde særlig kjennskap til bandet men viste seg at vi hadde hørt flere av sangene, såå fint! Fikk også med oss en helt syyykt bra oppvarming av Jasmine Jethwa. Konserten var også på Parkteateret så veldig lite og intimt, og endte opp med å bli der resten av kvelden og kose oss og kødde. Suuuuuuperhyggelig kveld!!   

Så var det fredag, og enda en tur ut! Denne gangen var vi en aldri så liten gjeng som møttes på Izakaya på Sommero for mat og drikke!

Likte plassen og viben der veldig godt, maten var OK, eller den var jo god, men føler kanskje jeg har smakt mye likt før? Men kommer nok helt sikkert til å dra tilbake uansett, haha.

Vi bevegde oss ned i Ekspedisjonshallen, og WOW for en rå vibe der også! Likte Sommerro veldig godt, det var som å være i utlandet? Her tok vi bare noen drinks før vi dro videre på dagens andre konsert: Lizzo! Vi bestille jo billetter typ èn dag før så hadde billetter heeeelt øverst, noe som egentlig var ganske nice for man fikk sett hele publikum også, og WOW for en stemning! Selve konserten var bra, men jeg merket at jeg kanskje kunne liiitt for få sanger, men Lizzo var råååå på scenen anyways

Resten av helgen ble brukt til CHILLING, haha. Ti tusen episoder Love Island, masse god take away, godteri og skravvel. På søndag gikk vi oss en lang tur i sola og spiste på uteservering som neeesten ga litt vår-vibes. Så det var en superhyggelig helg Håper alle dere også hadde en fiiiin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg