OSLOHELG

I helgen var jeg som sagt i Oslo med jentene, der vi hadde en fullbooket weekend med myyye morro!! Som sagt tok jeg ikke så alt for mye bilder (og ingen andre heller), men det betyr vel bare at vi hadde det veldig gøy og ikke hadde tid til sånt, haha. Jeg reiste nedover tidlig på fredag, så da ble det chilling, litt trening på Barrys, før resten kom en etter en utover kvelden, og da lagde vi tacooooo!

Fiiine leiligheten

Jeg blir oppriktig GLAD av dette bildet wow så godt det ser ut (og var)

Så var det lørdag, og tid for julebord! Vi var ikke så aaalt for tidlig ut i planleggingen, så til slutt endte vi opp med å booke middag med show på Wallmanns! Men før det glammet vi litt, lagde litt ost og kjeks og skravlet. Jepp vi lagde ost og kjeks før vi dro på femretters. Rett for å ikke bli mett da vett

Innboksen min eksploderte faktisk med meldinger om hvor kjolen min var fra, haha! Det er koselig. Den er fra PLT

Det er så lol at 40% av bildene mine fra helgen består av bordbilder med mat på hahaha

Wallmanns var veldig gøy, skikkelig show, det skal de ha, haha! Det varte syyyykt lenge tho så etterpå dro vi en tur videre på byen!

Såååå var det videre til søndag, haha! Da var det en litt sliten gjeng som sto opp for å dra på landskamp klokken 2. Altså WOW så kaldt det var i Oslo i helgen!? Vi som kom fra Trondheim var jo sjokkert, her hadde det vært sol og *relativt* mildt i over en uke, så å komme til kaldere vær i Oslo var snedige greier, da det pleier være motsatt. Så det var en kald fotballkamp, men også veldig gøy!!

Denne hatten fikk åpenbart kjørt seg

Så ble det jaggu meg en spontan tur ut på søndag også! Jeg skulle heeeldigvis ikke hjem før mandag. Jeg tok ikke et eeeneste bilde, så da spørs det om jeg blir å runde av her, haha! Men en suuuperkoselig og gøy helg, selv om jeg kjenner jeg er litt sliten enda, haha. HA EN NYDELIG ONSDAG VIDERE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg