OSLOSLOSLO

 A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

 

K J O L E   Z A R A

S K O   V A N S ,      H E R

V E S K E   N U N O O ,    H E R

S O L B R I L L E R   C E L I N E ,    H E R

 

Da var man jaggu meg i Oslo, gitt! Eller, akkurat nå er jeg faktisk ikke i Oslo heller, haha. Jeg har hengt litt bakpå de siste dagene og har blogget en dag etter alt har skjedd, noe som egentlig er ganske greit også. Da vi dro fra Kragerø bestemte vi oss for å kjøre innom Oslo en tur, og være der i noen dager. Så da ble det en aldri så liten Oslotur, noe som passet bra da både Karen, Rebekka og Karoline var der samtidig – hva er sjangsen, haha! Såååå deilig å se noen av jentene igjen, og kjenner hvor utrolig jeg har savnet alle i ferien.

Ellers fikk jeg faktisk også shoppet litt, både i Kragerø og Oslo. Det er første gang jeg har shoppet på… typ 1 år? Mye fordi jeg får jo nok klær som det er, men også fordi jeg hadde så sjukt dårlig råd forrige år (da jeg skattet meg halvt i hjæl hahaha, dere som har hørt podden vet hva jeg snakker om) så hadde aldri penger til overs til å bruke på klær. Jeg tenkte kanskje å lage en liten “new in”? Med både shopping og ting jeg har bestilt/fått på nett? Denne kjolen kjøpte jeg på Zara til 99,- hahaa!!!

6 kommentarer

Siste innlegg