OUTFIT, RABATTKODE OG EN PÅMINNELSE

A N N O N S E   N A – K D

 

R A B A T T K O D E N 

ANNAIS15

G I R   D E R E   1 5 %   O F F

H E L E   N A – K D . C O M

 

 

S K J O R T E    H E R

B U K S E    H E R 

K Å P E    H E R 

 

I dag gønnet jeg en overskrift som rett og slett bare beskriver 100% innholdet i dette blogginnlegget, kjedelig nok, haha. Her har dere outfit fra sist jeg hadde på meg sminke og var velstelt, haha! Følte meg rett og slett superkul. Rabattkoden er gyldig i en uke fra i dag, og gjelder hele NA-KD, inkludert kolleksjonen for de som har lurt på det. Ha en fin dag videre, smask!

 

O G   H U S K   A L L E   SA M M E N :

I dag er søknadsfristen for å søke via Samordna Opptak! 

 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

16 kommentarer
    1. eeelsker den nye kolleksjonen din!! bestilte hjem et par plagg fra den og fikk shipping-bekreftelse for sju dager siden. Posten har derimot ikke mottatt noen sending, og lurte egentlig bare på om du viste hvor lang tid det normalt tar å få tilsendt fra na-kd? 😀

      1. GØYY, du må oppdatere meg når du får pakken om alt passet!!! *spent* <3

        du NA-KD er ofte ganske kjappe i min erfaring, men siden det har vært påske blir det nok å ta litt lengre tid, da posten ikke sendte i påsken… men om du fikk shippingbekreftelse for sju dager siden så vil jeg tippe den er retttt rundt hjørnet <3

    2. Har bestilt hjem det superfine denimskjørtet samt denminblusen/jakken, men bestilt for stort och de har ikke igjen flere på Nakd. Vet du om det kommer inn flere av dette? 🙂

    3. Heei fine deg!Du har ikke tilfeeldigvis en super rabattkode på hele Nelly snart? Rakk ikke bruke den forrige…men skulle gjerne hatt en til handlekurven min nå!

    4. Bestilte den grå genseren og t-skjorta den dagen kolleksjonen din kom ut 🙂 Fikk pakken i dag, og jeg elsker begge plaggene <3 Et fint lyspunkt i en kjedelig karantenehverdag, hahah!

      1. ååå så ARTIG å høre!! og ikke minst koselig!!! og sååååå bra at alt passet, herreguden så stas for meg hahah!! <3 <3 takk fine du!

    5. Hei! Bestilte hjem noen plagg fra kolleksjonen denne uken, og gleder meg helt sykt til å få det i posten! Kolleksjonen er helt crazy nydelig <3

    6. Hei! Lurte på det med Toll og moms… ser på nettsidene at nakd dekker toll, men står ikke noe om de nye momsreglene som kom på nyåret 2020. Vet du noe om det? Belastes man for ekstra summer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg