OVERASSKELSESFESTEN TIL ERICA!

A N N O N S E L E N K E   N A – K D

Helgen dere, det var noe eget. Jeg eeeeelsker overraskelser, og særlig å overraske andre. Da den ene skoleveninnen til Erica spurte om jeg var keen på å være med på overraskelsesfest var det et rungende JA fra denne damen, haha! Så etter to uker ish med planlegging, møttes vi på lørdagen hvor vi låste oss inn i leiligheten til Erica. Der hang vi opp hele kolleksjonen rundt om kring i leiligheten, lagde pære-punsj, satt opp blomster og gjorde alt klart til kvelden. Vi hadde også tatt med et polaroid-kamera og hadde bikini shoot ute i hagen hennes, i den iiiiskalde snøen, haha! Som dere kanskje har skjønt – vi skulle overraske henne med et release party for hennes nydelige bikini kolleksjon for NA-KD! Myyye av det er utsolgt, men dere finner den her uansett <3

Meg og Aurora snuppen

 

Søte jenter

  

Nesten som å vææærrrra på bloggevent, si

 

Overrasskelsen gikk faktisk helt knirkefritt. Reaksjonen til Erica var priceless der hun ble skremt vettet av da hun kom inn ytterdøra og skrudd på lyset, tror aldri jeg har sett et mer vettskremt kvinnemenneske. Nei guriii det var en gøy kveld, og sååå hyggelig å gjøre sånne ting for de man er glad i. Når jeg er med på slikt får jeg lyst å arrangere surprisefester hver jeskla helg kjenner jeg hahaha

 

10 kommentarer
    1. Hva anbefaler du av restauranter og ting å gjøre for et par i Trondheim? Og hvor anbefaler du å parkere uten at det måtte koste skjorta?

      1. angående parkering aaaaner jeg ikke – det koster stort sett det samme i byen om jeg ikke tar feil… men jeg ville kanskje anbefalt å gå rundt i byen, det er lettere enn å drive å kjøre rundt! 🙂 spis pizza på Una, drikk kaffe på en cafè på bakklandet – det syntes i hvert fall jeg er veldig hyggelig å gjøre med kjæresten!

    2. Mye bra blogging for tiden! Liker at du legger så mye sjel og arbeid i innleggene, og ikke bare slenger ut en annonselenke eller reklame for ymse kosttilskudd. Creds for det! Du virker som hel ved Anna, soleklar bloggefavoritt 🙂

      1. det har jeg – den er veldig enkel! <3 du trenger Xanté Original Poire au Cognac, og hvis du bruker hele den så har jeg pleid å bruke 1 og en halv / 2 store flasker med sprite til + masse lime. men vææær forsiktig med blandeforholdene slik at den ikke blir for sterk – cognacen smaker ikke så mye alkohol men har høy prosent, så det kan gå galt der hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg