OVERFLADISK NØRD

A N N O N S E L E  N K E R   E L L O S

Hei og gooood torsdag alle sammen! Jeg sitter her nydusjet og klar til vippetime. Skikkelig bloggete uke på meg med både frisørtime og vippetime, haha. Tidligere i uken spurte ei venninne meg om jeg ble med på sekk-økt på boksinga i dag, og man føler seg aldri mer looser enn når man svarer: “jeg kan ikke for jeg kan ikke svette på torsdag, jeg skal ta vippebøy”. LOOOOL hahaha. Så i morges dro jeg på en liten legday og ukas siste treningsøkt. Man bør nemlig holde seg mest mulig unna svette, vann og damp 24 timer etter man har tatt vippebøy så det holder seg lengst mulig, noe jeg da tar veldig alvorlig. Såppas alvorlig at jeg har planlagt treningsuken min etter det fyyyyffff for en overfladisk nørd

Uansett! I kveld reiser jeg på hyttetur, så det er en del ting som må gjøres her hjemme først. Så jeg har surret litt både inne og utenfor huset i dag. Gleder meg så masse til å komme meg på hyttetur, og få en semi-langleng. Maccen er med fordi jeg har strengt talt forelesning i morgen, men heldigvis kan alt streames nå og man kan ha skole fra hvor man vil.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 17. HER 18. HER

 

Ellers har jeg så klart tatt meg noen runder til på Ellos. Jeg klarer ikke la være hahaha. I går bestillte jeg meg nye gardiner til leiligheten også. Så den shoppestoppen går ikke helt som planlagt, men nye gardiner trengs da de jeg har begynner å rakne. Det ble både rosa og hvite gardiner, så jeg tenker å vise dere før og etter når jeg har fått de og hengt de opp, om det blir suksess da! Linket også til masse annet nydelig jeg fant og gjeeerne kunne tenkt meg, haha

Men nå må jeg komme meg ut døra. Ha en fin torsdag videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg