OVERSIKT: BLACK FRIDAY

A N N O N S E :   A L L E   L E N K E R   E R   A N N O N S E L E N K E R

I dag tenkte jeg å dele ett blogginnlegg som omhandler black friday, da jeg ser for meg dere er drita lei å bli spammet ned på alle kanaler om det, haha. Jeg gjør som i fjor: jeg samler sammen det jeg syntes er gode tilbud fra butikker jeg pleier å handle på.

Også vil jeg, som tidligere nevne at ikke tenk at man må shoppe i dag fordi det er gode tilbud – kjøp om du allerede skal ha noe fra før, eller noe man trenger! Jeg har selv handlet litt de siste årene på black friday, og da har jeg begynt så tidlig som i september å skrive ned/planlegge hva jeg skal ha. På den måten slipper jeg å impulsshoppe og legge med masse ræl i handlevognen jeg ikke trenger. Så i år skal jeg kjøpe meg  juletre på plantasjen, julegaver til broren min og svigermoren min. Jeg tenkte også å se om jeg fant en fin nyttårskjole på Asos, og så skal jeg bestille meg ny almanakk (jeg bruker personlig almanakk!). Og det var vel det – alt er ting jeg uansett skal kjøpe så da har jeg ventet med alt til i dag, hehe.

 

N A – K D

Min fav om dagen, NA-KD, har 30% på hele nettbutikken. Og til alle som spør – nei man får ikke toll når man bestiller der <3

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER

8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

N E L LY 

I dag har Nelly 30% på absolutt hele nettsiden, og som jeg nevnte tidligere i uken tror jeg faktisk black-week/friday er den eneste gangen i året de har rabatt på hele nettsiden. Du trykker deg inn her, også skriver du inn VIP33 når du betaler (for 33% off NLY brands!)

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER

8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

B I K   B O K

Hvis du leser dette før klokken 10.00, så har Bik Bok 40% på hele nettbutikken sin akkurat nå! Og hvis dere leser dette etter 10.00, så har de 20% på hele nettbutikken sin ut dagen <3 Hvordan tilbudet er i butikk vet jeg dessverre ikke!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

R O Y A L   D E S I G N

Interiør er vel kanskje den kategorien man kan gjøre størst kupp om du spør meg. Jeg kjøpte jo sofaen min på black friday for to år siden og sparte 10.000 (!!!!). Så om man er i en oppussingsperiode er jo dette en fin dag – men her også, tenkt deg nøye gjennom! Er det noe du ikke vil impulskjøpe er det en sofa, selv om den er på tilbud, haha.

Royal Design har i dag opp til 70% rabatt, med ulike rabatter og tilbud på de ulike produktene!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

E L L O S

En annen favoritt hos meg hva gjelder interiør på nett er Ellos! De har 25% på hele nettsiden (ordinære varer) i dag.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER

8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

S A F I R A

Safira har 40% på hele nettbutikken i dag! Her kan man jo finne veldig fine gaver, og jeg kan absolutt anbefale produktene derfra da jeg har massevis derfra selv. Jeg har også kjøpt en ring til mamma her i bursdagsgave hihi

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

 

Ha en fin fredag, og shopp med måte!

8 kommentarer
    1. Anbefaler deg å handle på Christiania Glassmagasin/Kitchn og slike butikker hvis du ønsker Smeg, eller samler på glass og slikt <3

    2. Litt random spørsmål, men hva bruker du under kjoler på denne tiden av året? Synes liksom det er finest uten strømpebukse, men det kan jo bli litt kaldt? Spesielt på nyttårsaften når man skal ut også. Haha. Og hvilken farge? Nude eller svart??

      Dette ble sykt random, men setter pris på svar 😅❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg