PÅ DET JEVNE MINUS

A N N O N S E   B  I K   B O K ,   N E L L Y ,   J U N K Y A R D ,  A I M N

 

De siste dagene har vært heeelt på det jevne. Eller, lets be real – de har vært på det jevne minus. Dere vet slike dager man våkner om morgenen og allerede er sliten og lei av dagen? Litt sånn. Jeg har hatt litt vanskelig med å “holde motet oppe”, kanskje flere som kjenner seg igjen i den om dagen? Men men, sånn er bare noen dager – og for min del merker jeg det har hjulpet med treningsøkter. Samt gode middager, og serietitting! Og ikke minst – embrace den dårlige dagen og bare ta det for hva det er – en dårlig dag. Man må vel ha noen sånne og 🙂 Håper alle rundt om i landet som har nyyyydelig vær nyter det skikkelig, jeg hadde gjort mye for litt sol og varmegrader i stedet for pøsregn, overskyet og snø, haha!

Ellers har jeg nettshoppet litt nødvendigheter på IKEA, så har jeg litt organisering å holde på med. Det er første gang jeg har nettshoppet ekstra hylleplater, haha. Så nå skal skoskap og klesskap utnyttes enda litt bedre. Jeg venter også på en pensumbok, så jeg får satt skikkelig i gang med eksamensskrivingen. Nå skal jeg ha en nettforelesning, så vi blogges ♥

 

 

J A K K E   B I K   B O K ,    H E R 

H O O D I E   N E L L Y ,    H E R

T I G T S   A I M N ,    H E R

S K O   U M B R O ,    H E R

 

Dette innlegget tok litt tid å få ut, gitt, haha. Nå er klokken 22.18 på kvelden, og hele dagen har gått. Etter jobbing og skole gikk jeg og kjæresten en tur, før det ble take away sushi, et glass vin og en yogaøkt på meg som jeg akkurat ble ferdig med. Så det ble en fin avslutning på dagen! I dag var en skikkelig yin-yoga-type of day, så etter min daglige 30-days challenge (jeg er på dag 20 nå), avsluttet jeg med en egen yinyoga-session. Den var helt fantastisk – denne var det! Skal absolutt gjøre den flere ganger, særlig før leggetid.  G O D   N A T T   ♥

14 kommentarer
    1. Du er ikke alene.. Har så utrolig lite motivasjon om dagen, men har bestemt meg for at jeg bare må innse at noen dager er dårlige, og da kan man jo prøve å gjøre noe annet, som å trene eller koble helt ut! Og ja, været i Trondheim er krise om dagen.. Håper neste uke blir bedre for deg! <3

      1. det er rart hvordan det er, men det hjelper faktisk å høre at man er fler om det syntes jeg <3 det er litt sånn ja, noen dager KAN faktisk ikke snus uansett hvor mye man prøver, haha… <3 håper dine dager også lysner litt til – forhåpentlivis blir alt bedre når vi får litt sol!

    2. Ah, jeg venter på bedre vær ass! Trøndelag har sugd balle lenge nå! Hvor i huleste er våren a? Ser bedre ut fra Mandag, så vi får håååpe! God helg. fine deg! Klem! <3

      1. hahah ENIG! jepp jeg ser det er meldt nydens sol på søndag, så da skal det NJUTES! <3 god helg fine! takk for masse kommentarer fra deg, alltid hygggelig!

    3. Kan virkelig relatere meg til det du skriver! Jeg er på siste innspurt på masteren nå, og synes det er tungt å måtte skrive på noe SÅ viktig som masteren nå i disse tider når humøret og motivasjonen går så sykt opp og ned. Noen dager er produktive og gode, mens andre (sånn som i dag) er helt umulige. Jeg våknet og hadde serr bare lyst til å gråte, uten noen spesiell grunn (annen enn at det føles ut som verden går under seff), og har prøvd å få til noe produktivt men kjenner at det faktisk ikke funker i dag. Så i stedet for å tvinge meg selv til å jobbe med masteren når det ikke funker, skal jeg vaske leiligheten, gå en tur, og gjøre litt yoga og håpe det hjelper litt <3 Da får man liksom gjort noe produktivt selv om det ikke har med masteren å gjøre…Tusen takk for at du deler oppturer og nedturer i denne hverdagen, det hjelper å høre at man ikke er alene <3 Stor klem

      1. HELT enig med det du skriver her!! det er liksom litt “fint” å få gjort NOE produktivt (jeg ser på turgåing og yoga som produktivt), selv om det ikke var det produktive du i UTGANSPUNKTET hadde tenkt å gjøre, liksom. og av erfaring har jeg også lært at på slike dager som du nevner (de hvor man bare vil gråte så fort øynene er oppe om morgenen), så blir det rett og slett ikke noe særlig bra resultat uansett hvor hardt man prøver heller, haha… men guri så flink du er da, du må stå på MASSE videre, og husk at alle har dårlige dager, for jeg er helt enig i at det (dessverre?? haha) føles litt bedre når man vet at man ikke er alene om det <3

    4. Hadde en slapp dag jeg og, men bestemte meg for å gjennomføre dagens økt i dag likevel og hadde plutselig dansa i 1,5 time som bare fløy ivei! Sjekk ut “The Fitness Marshall” på youtube om du liker å trene i form av dans 🙂

    5. Har du sett «haunting of hill house» på Netflix? Hvis ikke – gjør det! Dritbra, og har fått høy score på imdb!

      1. neii den har jeg ikke sett!! skriver den ned nå på listen min over “skal se” Hahah!! men den hørtes jævlig skummel ut, er den det?? <3

        1. Ja, jeg syns den var dritskummel! Men er historien, klippingen og manuset som gjør den utrolig bra. Hvordan karakterenes barndom har gjort dem til slik de har blitt som voksen osv. Absolutt beste jeg har sett 🤩

          1. fyyy søren søkte det opp nå og SHIT det så skummelt ut hahah!!! jeg må tøffe meg litt opp før jeg kan begynne tror jeg, men tusen takk for tipset <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg