PÅ GEFYLEN

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

hahaha ansiktet mitt på dette bildet er helt lollo men jeg var cute ellers så

 

  

 

S K J Ø R T    H E R

T S H I R T    H E R

V E S K E   C R O S S B O D Y

S K O   A D I D A S

 

Først og fremst må jeg bare si at jeg ser alle kommentarene dere har lagt igjen, og skal svare på alle sammen når jeg er hjemme igjen i Norge. Som dere ser har oppdateringene her inne vært litt sporadiske, da jeg først og fremst bare ikke vil stresse. Jeg trengte en liten feri hvor alt kan gå på gefylen og ikke stresse. I går var vi faktisk ute en tur på hip hop kveld, som endte opp med både rapping med min lil-john stemme og handstands, det var en veldig gøyal kveld!! Hele gjengen har bare ligget på stranda og blækket og køddet i vannkanten, helt nydens. Nå begynner resten å sminke seg her, så jeg må også henge i, vi får blogges <3

6 kommentarer
    1. Irri og pirri var jo et perfekt navn på spalten! Skulle dog ønske at episodene var sånn kvarter lenger – dere er så gøyale!! <3

    2. Hei!
      Lurte på hvordan/med hva du påfører Laura Mercier setting powder og når du påfører det? Tar du det oppå solpudder og alt, helt på slutten? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg