PÅ TREDJE TIMEN

A N N O N S E L E N K E R  N E L L Y

Gårsdagens oufit

J A K K E S K J O R T E N   F I N N E R   D E R E    H E R

B U K S E   L E V I S ,    H E R

 

Jøje meg, det er deilig å sove, ass. Mitt ultimate mål her i livet (eller, nei, egentlig ikke) er å bli en av de folkene som står opp tidlig når de har fri, bare fordi kroppen er vant til å stå opp tidlig. Sånn fungerer åååpenbart ikke min kropp, og det ble en ganske treig morgen på meg. In fact, sitter jeg faktisk i joggebukser og morgenkåpe akkurat nå, på snart tredje timen. Men nå kjenner jeg kroppen trenger litt kaffe, så da må jeg få på meg noen andre filler og komme meg ut døra.

I dag står det en hel del på planen – jobbe, sende inn regnskap, podde, trene og dra ut å spise. Kjenner det skal bli helt nydelig med et glass rødvin og noe deilig mat i kveld, for denne uken har vært intens. Snart helg dere !!! 

 

6 kommentarer
      1. Digger bloggen din og podden til deg og Erica!<3

        Hvordan er denne skjorten som ytterjakke? Er den for tynn? 🙂

        1. så koselig å høre, tusen takk <3

          den er nok for tynn til å være ytterjakke, det er mer som en skjorte! men jeg brukte den jo som "ytterjakke" i går, da det er ganske varmt ute enda <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg