PACKING

 A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Herregud, det er så rart å våkne opp om morgenen å bare gjøre … hva man vil. Jeg har liksom hatt pittesmå avtaler nesten hver dag som legetime, podding, cafemøter ++, men sånn som i dag våkner jeg uten en eneste plan på agendaen. Deilig?? Jeg må bare venne meg litt til det, haha. Så dagen har gått til å gå tur med Melis, drikke kaffe og pakke koffert. Jeg føler alle hater å pakke, men selv har jeg blitt veldig glad i det. Man drar jo frem masse fine klær, korte kjoler og syden-aktig-shit man skal bruke neste gang i varmen. Da jeg begynte å pakke i sta var det bare så estetisk fint at jeg måtte knipse litt bilder, så her kommer et aldri så lite pakke-innlegg!

 

S T R A N D V E S K E    H E R  

S K J E R F    H E R 

S A N D A L E R    H E R 

M O N   C H E R I   K A M    H E R  

H Å R S P E N N E R    H E R 

S J Ø S T J E R N E S P E N N E    H E R 

V E S K E   M E D   T E K S T    H E R 

C L E A R   H E E L S    H E R

 

B H    H E R    V E S KE    H E R

Mye av dette har dere jo sett her på bloggen før, men jeg må igjen anbefale de gjennomsiktige hælene – de er helt nydelige å gå i (tro det eller ei, men de er ikke så veldig høye), bhen ser helt sjukt bra ut på (elsker de store ringene) og ikke minst NuNooen, da. Litt i tvil enda om jeg skal ha med den store eller den lille – en ting er i hvert fall sikkert, jeg skal ikke ha med meg fire vesker. Jeg må også passe på sko, jeg ender alltid opp med alt for mye sko. Pakking ass, det er en kunst!

7 kommentarer
    1. Jeg ELSKER å pakke til varmere strøk! Er så gøy å planlegge å sette sammen antrekk man får brukt så altforskjeldent her hjemme i norge! Så det koser jeg meg virkelig med! Hvor skal du hen?😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg